×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختلافات تاثیری در امور فدراسیون فوتبال ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی پس از نشست روز یکشنبه اعضای هیات رئیسه در مورد موارد مطرح شده در این نشست گفت: جلسه قبل به علت غیبت دو عضو هیات رئیسه به امروز افتاد که در نشست امروز هم آقای مهرداد سراجی غایب بودند و خانم موسوی هم به صورت آنلاین در این نشست شرکت کرد.

وی در مورد غیررسمی بودن نشست امروز هیات رئیسه هم گفت: براساس اساسنامه فدراسیون جلسات هیات رئیسه با دو سوم به رسمیت می رسد. اعضای هیات رئیسه ۱۱ نفر هستند که باید ۸ عضو در نشست حضور داشته باشند اما امروز با غیبت آقای سراجی این جلسه از رسمیت افتاد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان این که اختلافات در هیات رئیسه تاثیری در مسائل و امور جاری فدراسیون ندارد گفت: امورات فدراسیون در حوزه اجرایی با قدرت انجام می شود. برنامه ریزی برای تیم ملی و بازیهای تدارکاتی در حال انجام است. تیم اجرایی فدراسیون با قوت این کاراها را پیگیری می کند. اگر اختلافاتی دیده می شود هیچ تاثیری در حوزه اجرا ندارد. سربلندی تیم ملی برای ما اهمیت زیادی دارد و این اطمینان خاطر را می دهیم که تاثیری نخواهیم داشت.

اصولی در مورد برنامه دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال ایران گفت: اولین بازی تدارکاتی تیم ملی را در فیفا دی برگزار خواهیم کرد که اسم تیم را پس از توافق نهایی طرفین اعلام خواهیم کرد. به محض این که قرارداد نهایی شد نام تیم و محل برگزاری را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد اقدامات صورت گرفته گفت: هفته گذشته دو فراخوان مهم را بارگذاری کردیم برای البسه تیم ملی و برای اسپانسر و شریک تجاری که منتظر پایان مهلت اعلام شده هستیم تا پاکت ها باز شود و در این دو حوزه به شرایط پایدار برسیم.

وی با تاکید بر این که فدراسیون به بن بست نرسیده است ادامه داد: جلسه به رسمیت نرسید به همین خاطر هفته آینده هم جلسه خواهیم داشت تا در مورد مسائل مختلف فوتبال تصمیم گیری کنیم. این که برخی تصور کنند ما به بن بست رسیده ایم و نمی توانیم امور را پیش ببریم اشتباه است و قطعا امور فدراسیون را پیش خواهیم برد.

وی در مورد ناراحتی احمدرضا براتی و بی اطلاعی اش از چند مصوبه هیات رئیسه گفت: نظر شخصی ایشان است و باز کردن این موضوع بر عهده خودشان است.

اصولی در مورد استعلامی که از فیفا گرفته شده است گفت: برای آن نامه جلسه هیات رئیسه نداشتیم. ضمن این که خطاب آن به آقای ماجدی بود. با این حال دوستان در جریان قرار گرفته بودند. نمی دانم چه پاسخی داده شده است. مسیری را می رویم که جلوی پای ما چاله است. محور کارهای ما باید قانون و اساسنامه باشد. اگر کسی آمد به ما گفت که در این مسیر باید این تعداد باشند یا نباشند ملاک نیست و ما قانون و اساسنامه را ملاک قرار می دهیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد استعلامی که دبیرکل فدراسیون از فیفا گرفته است گفت: برای این که ما ملاک را قانون قرار داده ایم باید طبق اساسنامه اقدام کنیم.

وی در مورد این که اگر سراجی نیاید تکلیف چه می شود گفت: ان شالله که ایشان حسن نیت داشتند. امروز نتوانستم با ایشان صحبت کنم اما امیدوارم در نشست های بعدی حضور داشته باشند.

اصولی در مورد برکناری حسن کامرانی فر نیز گفت: اینها گمانه زنی های رسانه ای است. تصمیم گیری در این مورد با پیشنهاد رئیس فدراسیون است که ما تاکنون چنین پیشنهادی را نداشته ایم و آقای ماجدی هم چنین اقدامی را انجام نداده اند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اختلافاتی که در هیات رئیسه وجود دارد و سرانجام این کار گفت: اختلاف همه جا هست و در برخی موارد باعث بهتر انجام شدن کارها می شود. هیات رئیسه مدارک و مستندات خود را به اعضای مجمع ارائه خواهد داد.

وی در مورد حضور عزیزی خادم در کمیته اخلاق گفت: تصمیم گیری و دعوت از هر شخصی در ارکان قضایی به صورت مستقل انجام خواهد شد و ما هیچ دخالتی در این مورد نخواهیم داشت.

احسان اصولی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر عضوی از هیات رئیسه چهار بار به طور رسمی به جلسه دعوت شود و حضور پیدا نکرده باشد پست او بلاتکلیف خواهد بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.