×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند تسهیلات به استانداری مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدزاده در دیدار با فناوران و واحدهای دانش‌بنیان استان افزود: این شرکت‌ها در اولویت پرداخت تسهیلات قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شرکت‌هایی که دارای تجربه و توانایی بیشتری هستند بیشتر مورد حمایت خواهند بود، گفت: حمایت‌ها از شرکت‌ها در استان مستمر خواهد بود تا سایر واحدها نیز تشویق به حضور در استان شوند.

استاندار تاکید کرد: برخی از شرکت‌ها نیز نیازی به تسهیلات ندارند و مشکلات و گرفتاری‌هایی با دستگاه‌ها دارند که باید در راستای رفع مشکلات به معاونت اقتصادی استانداری مراجعه کنند.

احمد زاده افزود: جلسات شناسایی و رفع مشکلات باید به صورت کارشناسی تشکیل شده و پس از بررسی موانع، مشکلات و خواسته‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران حل شوند.

وی با بیان اینکه واحدی در استانداری تشکیل و خواسته‌های واحدهای دانش‌بنیان به صورت تخصصی دنبال شود، گفت: باید طی جلسه‌ای با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و دستگاه‌ها مشکلات آنها رفع شود.

استاندار تصریح کرد: شرکت دانش‌بنیان این استان که اقدام به تهیه نهاده‌های کشاورزی ارگانیک می‌کند از اتحادیه اروپا دعوت‌نامه دارد که برود آنجا کار کند اما ما قدر چنین ظرفیتی را نمی‌دانیم و این امر، تأسف‌بار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.