×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
واکنش ماجدی به پرونده گل‌گهر، قهر رئیس فیفا و بازی با کانادا

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی بعد از جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالان مختلف آنها پاسخ داد.

ماجدی در خصوص به حد نصاب نرسیدن اعضای هیات رئیسه برای رسمی بودن این جلسه، گفت: بحث حد نصاب جلسات نیست. هیات رئیسه قوانینی دارد که شما بهتر می‌دانید. درباره بحث‌های تیم ملی که بحث اجرایی است، کارها روی روال انجام می‌شود. روابط بین الملل دنبال بازی‌های دوستانه است که برنامه ریزی اش با حمید استیلی و بهرام رضاییان است. کارهای تیم نوجوانان و المپیک هم انجام می‌شود. کار اجرایی در فدراسیون زمین نمانده است. مباحث مالی هم هست که این هفته به ما یک مقدار پرداختی انجام می‌شود.

وی درباره ناراحتی احمدرضا براتی دیگر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از شرایط این فدراسیون و اینکه گفته بود هنوز منصوبان عزیزی خادم در فدراسیون هستند، تصریح کرد: بحث کارمندان و همکاران یک بحث اجرایی است. براتی اگر مشکلی داشته باشد به من نامه می‌زند. تا جایی که به من نامه زده است، جواب و پاسخش را داده‌ام. فکر می‌کنم یک مقدار داریم بیش از آن چیزی که در حال حاضر در اختیار کارهای خصوصی فدراسیون باشد، بدانیم چه اتفاقی می‌افتد! همیشه پاسخگوی افکار عمومی بوده‌ایم!

ماجدی در واکنش به این جمله که براتی گفته بود می توانسته است سرپرست فدراسیون فوتبال بشود اما خودش قبول نکرده است، یادآور شد: نمی دانم. حتماً ایشان این بزرگواری را داشته است.

سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به قهر مهرداد سراجی و غیبت او در جلسه که باعث شد تعداد نفرات به حد نصاب نرسد، یادآور شد: بحث قهر را در نظر نمی‌گیرم. باید سئوال کنیم چرا نیامده‌اند. ممکن است اتفاقی افتاده باشد.

ماجدی همچنین در خصوص اینکه در هر جلسه یک غیبت دوره‌ای اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: من درباره خودم صحبت می‌کنم. تا الان که مسئولیت دارم تا جایی که توان داشته باشم کار می‌کنم. تعطیلات عید فطر در کنار کامرانی فر و بعضی از دوستان دنبال این بودیم کارها را انجام بدهیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال بحث تغییر حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال را هم رد کرد و گفت: دبیر کل از زمان ریاست عزیزی خادم بوده است. دو ماه هم هست که من هستم و فکر نمی‌کنم باید تغییری در این پست داده شود. آنقدر مشکلات کوچک و بزرگ داریم که تغییر یک پوزیشن می‌تواند اختلافات بیشتری ایجاد کند.

خبرنگاری از ماجدی درباره نقش او در ارجاع دوباره پرونده کسر امتیاز گل گهر به کمیته استیناف سئوال کرد که سرپرست فدراسیون فوتبال جواب مشخص و واضحی به این سئوال نداد. ماجدی گفت: این صحبت‌هایی که دوستان انجام می‌دهند، صحبت‌های رسانه‌ای است و تفکرش هم قانونی نیست. من به عنوان سرپرست فدراسیون نه تنها برای کمیته استیناف بلکه تمام نامه‌هایی که به دست من یا دبیر کل می‌رسد، باید به کمیته‌های مختلف ارجاع بدهیم. من نه قاضی هستم نه مرجع قضایی. در اتوماسیون نامه‌ای به ما ارجاع می‌دهند و ما هم به جای اصلی ارجاع می‌دهیم. این حرف‌هایی که از بیرون زده می‌شود محلی از اعراب ندارد.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین بحث حضور دستیار جدید برای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی را رد کرد و افزود: تنها درخواست اسکوچیچ ادامه کار با مربیان قبلی بوده است.

ماجدی درباره آخرین وضعیت انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی کانادا قبل از جام جهانی تاکید کرد: دنبالش هستیم. از نظر من تا زمانی که قراردادی امضا نشود، بازی‌ای انجام نمی‌شود!

«همه کسانی که اینجا هستند سال‌های سال با ما کار می‌کنند. این کارهای پوپولیستی و زشتی که بعضی از رسانه‌های زرد انجام می دهند… عکس هفت، هشت، ده سال پیش زمانی که در تیم خانه به خانه بودم را آورده‌اند. جالب است می‌گویند درگیری شده است و من قندان پرتاب کرده‌ام و خودم هم کتک خورده‌ام. برایم جالب است! شما خودتان رسانه‌ای هستید!» این جملات واکنش میرشاد ماجدی به سئوالی از او درباره درگیری در فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست فدراسیون فوتبال در ادامه سئوالات خبرنگاران، به بحث ضبط صدای «جیانی اینفانتینو» رئیس فیفا از سوی مسئولان فدراسیون و اعتراض وی به این اقدام هم پاسخ داد. ماجدی گفت: هیچ حاشیه‌ای نبود و هیچ صدایی هم ضبط نشد. قرار بود اینفانتینو جلسه خصوصی با ما داشته باشد. ایشان آنقدر درگیری کاری داشت که در نهایت بعد از قرعه کشی جام جهانی از او خواهش کردیم با ما بماند. دوست عزیزی از خبرنگاران هم بودند که می‌خواستند ببینند چه اتفاقی می‌افتد (با ضبط صدای بین حاضرین در جلسه). ایشان (رئیس فیفا) هم گفت اگر می‌خواهید مصاحبه کنید من نیستم و رفت. خواهش می‌کنم هرجایی تناقض هست از من سئوال کنید.

ماجدی ادامه داد: با اینفانتینو مذاکره بسیار خوبی داشتیم. این همه عکس پخش شد؛ هیچکس نگفت اینفانتینو برای پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا قول‌هایی داد.

وی درباره جدایی محمد محمدی سرپرست تیم امید و انتخاب غلامرضا جباری به جای او گفت: وقتی می خواهیم راجع به یک تیم ملی صحبت کنیم باید نظرات مختلفی را بگیریم. اینکه امشب یک نفر برود و فردا یک نفر دیگر را جایگزین کنیم کار درستی نیست. کمیته فنی را تشکیل دادیم که بعضی از دوستان گفتند غیر قانونی است. این یک کمیته مشاوره ای است. به خودشان هم گفتیم شما مشاوران هیات رئیسه و رئیس فدراسیون هستید. من خودم سال ها در فدراسیون هستم ولی به خودم اجازه نمی دهم به تنهایی کسی را انتخاب کنم. وقتی این عزیزان را آوردیم، کوله باری از تجربه هستند. اسامی را می دانید. وقتی راجع به آقای محصص صحبت می کنیم شاید ۸۰ درصد از مربیان ما مدرک A خود را از ایشان گرفته اند. ۱۲ چشم و ۶ عقل بهتر از دو چشم کار می کند. امروز در جلسه هیات رئیسه که تشکیل شد و مصوبه نداشت با دوستان صحبت کردیم. همه اعضا تایید کردند که این کمیته به عنوان مشاوران فنی ما هستند. چند وقت دیگر برای انتخاب سرمربی تیم جوانان هم از این کمیته مشورت می گیریم.

سرپرست فدراسیون فوتبال ادامه داد: برای سرپرست تیم هم باید کسی را انتخاب کنیم که با کادر فنی همخوانی داشته باشد. مهدوی کیا (سرمربی تیم امید) در حال حاضر در ایران نیست. شاید تلفنی با ایشان هماهنگ کنیم. می خواهیم تیم با یک فضای آرام به مسابقات اعزام بشود.

وی درباره گلایه ها از عدم رسیدگی به وضعیت پرونده دو باشگاه پدیده و پرسپولیس بعد از ارجاع پرونده گل گهر به کمیته استیناف، اظهار کرد: آنچیزی که به ما ارجاع بشود، ارجاعش دست ماست! اینکه رای بدهند یا نه … اگر در اتوماسیون بنده یا دبیر کل بیاید بلافاصله دستور می خورد.

ماجدی در پایان درباره عدم پرداخت دستمزد مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید و اتمام قرارداد او در شهریورماه هم گفت: زمانی که مهدوی کیا قرارداد بست، در دوران عزیزی خادم بود. ایشان و همکارانش بدون قرارداد به مسابقات تاجیکستان اعزام شدند. بعد از آن به ایران آمدند و به آلمان برگشتند. زمانی که ما مسئولیت را قبول کردیم قراردادها را خودمان تنظیم کردیم. به مربی خارجی -تیم امید- پول پرداخت شده است ولی به خودشان هنوز پرداخت نشده است. بعد از بازگشت به ایران، درصدی از قراردادشان را می دهیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.