×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مردمی‌سازی یارانه‌ها یکی از ضروریات کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احمدزاده در نشست فوق‌العاده شورای اداری گفت: از ابتدای امسال در بودجه الزام قانونی ایجاد شد که یارانه‌ها اصلاح و در اقتصاد تغییر و تحول ایجاد شود.

وی با بیان اینکه امکان پرداخت یارانه به وارد کنندگان وجود ندارد، افزود: همه دولت‌ها به این یقین رسیدند که این طرح می‌تواند موجب تحول اقتصاد شود، البته دو گروه مخالف اجرای این طرح بودند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گروه اول خیرخواهان نزدیک به دولت بودند که معتقد بودند اجرای این طرح در سال اول ریاست جمهوری آقای رئیسی تأثیرگذار است، اما رئیس جمهور نپذیرفت و مصلحت مردم را ترجیح داد.

احمدزاده با بیان اینکه همه می‌دانند، پاشنه آشیل کشور مسائل اقتصادی گفت: طبیعی است در آغاز اجرای این طرح که به صلاح کشور و مملکت است مشکلاتی ایجاد شود، اما آقای رئیسی این شجاعت را به خرج داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رئیس‌جمهور آبروی خود را گذاشت و در خط مقدم تغییر در اقتصاد ایستاده است ما هم باید آبروی خود را کنار آبروی رئیس جمهور بگذاریم تا این طرح هر چه با کیفیت تر اجرا شود.

وی با بیان اینکه گروه دوم مخالف اجرای طرح، کسانی بودند که همواره چشم به خارج از کشور داشتند و همه چیز مملکت را به برجام گره زده بودند، گفت: ملاحظه کردید که هر چه وقت گذاشتیم برجام نه تنها ثمری برای کشور نداشت بلکه مشکلاتی هم برای کشور ایجاد کرد.

استاندار افزود: در دولت آقای رئیسی هم عده‌ای آمدند و بحث برجام و اینکه منتظر بمانیم تا ببینم برجام چه می‌شود را مطرح کردند، اما رئیس جمهور نپذیرفت و گفت باید خودمان از داخل، کشور را درست کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد را به تصمیمات سنای آمریکا گره نزدیم، و این کار فوق‌العاده ملی در دستور کار دولت قرار گرفت، گفت: اجرای این طرح یک الزام عقلی است بحران کالای استراتژیک در جهان با جنگ اوکراین و روسیه جدی شده است، و وضعیت غذایی دنیا به مخاطره افتاده که دولت پای کار آمده تا این غده چرکین را جراحی کند.

وی بیان کرد: طی این چند سال در پرداخت یارانه‌ها انحراف وجود داشت و به دست مردم نمی‌رسید اگر صحیح بود باید به دست مردم بیکار و ضعیف این استان می‌رسید زیرا پرداخت یارانه‌ها به شکل گذشته ضعیف را ضعیف‌تر و غنی را ثروتمندتر می‌کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.