×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
یک بازی تیم ملی قطعی شد/ حضور قطعی دو مربی جدید در کنار اسکوچیچ

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی در خصوص انتخاب حریفان تیم ملی ایران برای برگزاری بازی تدارکاتی گفت: قبل و بعد از قرعه کشی با تیم‌های مختلف برای بازی‌های تدارکاتی صحبت می‌کنیم. تیم‌های اروپایی از قبل بازی دارند. تیم‌های حوزه قاره آمریکا هم درگیر هستند. اکنون با سه تیم در حال صحبت هستیم. یکی از آنها قطعی شده است.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران افزود: گزینه دوم را هم امروز صحبت کردیم و احتمالا تا فردا پس فردا اعلام می‌شود. دو بازی در یک کشور و بازی سوم در کشور دیگر برگزار می‌شود.

او درباره جلسه انتخاب شرکت تجاری برای تهیه البسه تیم ملی ایران یادآور شد: امروز سه شرکت خارجی و سه شرکت داخلی پیشنهادات خود برای تهیه البسه تیم ملی ایران ارائه کردند که آنها را امروز بررسی کردیم. اسپانیا و آلمان و اتریش پیشنهاد داده‌اند تا برای تمام رده‌های سنی تولید داشته باشند.

استیلی درباره درخواست سرمربی تیم ملی ایران برای افزایش تعداد دستیاران خود گفت: دو مربی جدید خواستند که اضافه شود. یکی از مربیان کروات است و دیگری هم آنالیزور هست. می‌خواهند آنها را به تیم ملی اضافه کنند. ضمن اینکه مربیان قبلی هم طبق لیستی که آقای اسکوچیچ دادند حضور خواهند داشت.

وی در پایان درباره برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: دو اردو طبق فیفا دی خواهیم داشت. در این دوره از جام جهانی فقط یک هفته تا پنج روز قبل از شروع مسابقات بازیکنان را در اختیار نخواهیم داشت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.