×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
اظهارات مربی پرسپولیس در شب قهرمانی استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری در نشست خبری پس از شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، گفت: از مسئولان شهر سیرجان که این شرایط را فراهم کردند تا پرسپولیس در این شهر میزبان باشد تشکر می‌کنم. به تیم خوب سپاهان هم تبریک می‌گویم. آنها شایسته قهرمانی در این فصل هم بودند.

مربی پرسپولیس که در غیاب یحیی گل محمدی در نشست خبری حاضر شده بود، افزود: به کادر فنی سپاهان که در باشگاهی با ساختار خوب هستند هم تبریک می‌گویم. دو گل ساده از آنها خوردیم. روی ضربات ایستگاهی گل‌های ساده خوردیم. گل دوم حریف روح تیم ما را آزار داد و خراب کرد.

او درباره تلاش تیم در جهت جبران گل‌های خورده تاکید کرد: نیمه دوم مالکیت بازی با ما بود. تعداد پاس‌های زیادی داشتیم و در زمین به حریف ارسال‌های خوبی انجام دادیم، اما تنها روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. به بازیکنان‌مان خسته‌نباشید می‌گویم.

مطهری که در پایان نشست خود از لفظ «بهانه جویی» برای گفتن جمله اش استفاده کرد یادآور شد: شاید بگویید بهانه‌جویی است. من خود گفته‌ام باید قوی‌تر از بهانه‌هایمان باشیم. مسئولیت این باخت هم با ما و کادر فنی است اما از تیمی که پنج دوره قهرمان لیگ شده به طور شایسته تقدیر نشد. به این روزها فکر می‌کردم و پیش‌بینی آن را کرده بودیم. آنطور که باید به پرسپولیس رسیدگی نشد. بعدها جزئی‌تر در موردش صحبت می‌کنم، اما به طور کلی می‌گویم پرسپولیس شایسته رسیدگی بیشتری بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.