×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
دروازه‌بان پرسپولیس نیازبه روانشناس داشت/تفاوت گل‌محمدی با برانکو

محسن سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس پس از پنج فصل متوالی گفت: قرار نبود پرسپولیس همیشه قهرمان بماند. من فکر می‌کنم پرسپولیس امسال تمرکز کافی را نداشت. این تیم نتوانست توانایی‌های فنی خود را به طور کامل به رخ بکشد. به استقلال و هواداران این تیم تبریک می‌گویم اما فکر می‌کنم پرسپولیس اگر حاشیه‌های خود را جمع می‌کرد باز هم قهرمان می‌شد.

مربی پیشین دروازه‌بانان پرسپولیس با انتقاد از عدم توجه به این پست مهم در تفکرات یحیی گل محمدی تاکید کرد: این تیم می‌خواست تحت هر شرایطی با یک دروازه‌بان پیش برود. رفتن بوژیدار رادوشوویچ مدیریت نشد تا حامد لک با وجود فراز و نشیب یک تنه دروازه بانی را بر عهده بگیرد اما همین یک نفر هم مدیریت نشد تا او یکی از پرحاشیه‌ترین فصل‌های فوتبالی را پشت سر بگذارد.

او ادامه داد: خط دفاعی پرسپولیس ضعف وحشتناکی پیدا کرد. همین موضوع نقطه قوت پرسپولیس در زمان برانکو بود اما در فلسفه‌های گل محمدی مورد توجه قرار نگرفت.

دروازه‌بان پرسپولیس نیازبه روانشناس داشت/تفاوت گل‌محمدی با برانکو

سیدی بار دیگر نسبت به دروازه بانی حامد لک ایراد گرفت و یادآور شد: عملکرد حامد لک را باید مربیان این رشته بررسی دقیق کنند. او نیاز به روانشناس دارد. وقت مشکل فنی یک دروازه‌بان مدام تکرار می‌شود نیاز به اصلاح الگوی فکری دارد. در جریان تنش‌های او نبوده و نیستم اما مشخص بود مشکل روحی و روانی دارد.

او در خصوص نحوه مدیریت باشگاه برای حل مشکلات دروازه بانی این تیم گفت: یحیی برای حل مشکل تیم سراغ احمد گوهری رفت. او گزینه خوبی برای تجربه اندوزی بود. اگر به او اطمینان می‌کردند می‌توانست بهتر باشد.

سیدی ادامه داد: برخورد انضباطی با حامد لک هم مناسب نبود. او را می‌توانستند فقط جریمه کنند نه اینکه ۴۰ روز از حضور در تمرینات منع شود و سپس دوباره گلر اول تیم شود.

دستیار سابق گل محمدی در نفت تهران درباره انتقاد از یحیی گل محمدی و اینکه او را همچنان با برانکو ایوانکوویچ مقایسه می‌کنند تصریح کرد: من فکر می‌کنم یحیی گل محمدی نتوانست نظم برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون را حفظ کند. این تیم در زمینه جذب بازیکن هم مصرف گرا بود. تنها بازیکنی که محصول پرسپولیس شد مهدی عبدی بود که نتوانستند او را نیز به بالاترین راندمان کاری خود برسانند.

دروازه‌بان پرسپولیس نیازبه روانشناس داشت/تفاوت گل‌محمدی با برانکو

وی ادامه داد: من نمی‌گویم یحیی زیر سایه برانکو ایوانکوویچ نتیجه گرفت بلکه می‌خواهم بگویم سیستم تاکتیکی و استراتژی این تیم مشکلاتی داشت. من اصلا روی گل محمدی یا اسامی دیگر نمی‌خواهم صحبت کنم. موضوعی است که باید مدیران باشگاه با همان سرمربی بررسی کنند. اگر بخواهم نظر شخصی‌ام را هم درباره یحیی گل محمدی می گویم.

او درباره شایعه بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس گفت: مدت هاست با او صحبت نکردم اما از طریق دوستان مشترک متوجه شدم به پرسپولیس بر می‌گردد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.