×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است» درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس توضیحاتی داد. رویداد۲۴ ایسنا: هادی طحان نظیف با اشاره به آخرین وضعیت فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: این لایحه چندین مرتبه میان مجلس و شورای نگهبان در رفت‌وآمد بوده و آخرین اصلاحات این لایحه نیز در جلسه شورای ...

چرا مخملباف، مجید انتظامی را روبروی بنیاد مستضعفان تنها گذاشت و رفت/ از صداوسیما شکایت کردم بدون مجوز آثارم را پخش نکنید؛جواب دادند:«موسیقی خوب نساز»
09 فروردین 1403

در راه تا رسیدن به محل قرار برای هر پرسشی که به ذهنم می‌رسید، موسیقی‌ای همراهش می‌شد، نکته عجیبی است که تقریباً برای همه اتفاق می‌افتد، موسیقی در شما حسی و احساسی برمی‌انگیزاند، لحظه و زمان بودنی یا مکانی و جایی را تداعی می‌کند. در مواردی شما به ناکجایی سفر می‌کنید، تصویری ندارید اما «نت»‌ها شما را به خاطره‌ای می‌برد، شاید در کودکی یا دنیایی ناشناخته، بعضی از ملودی‌ها ماهیتی این‌چنین دارند، شما را به خاطره‌ای جمعی می‌برند، به‌جایی بیشتر از خانواده و محله و کوچه و شهرتان، شاید وسعت سرزمینی را دارند. در لحظاتی که یک ملت درگیر امری تاریخی است هنرمند نیز اثری خلق می‌کند، که خطی مشترک با همه دارد.

عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
09 فروردین 1403

صداوسیما در تغییر روشی عجیب نه تنها سلبریتی گریزی را کنار گذاشته است بلکه برای تمام ویژه برنامه‌های نوروزی خود از سلبریتی‌ها کمک گرفته است.

ابراز تاسف اتحادیه اروپا از گرسنگی ساکنان غزه
09 فروردین 1403

سخنگوی اتحادیه اروپا تاکید کرد گرسنگی که ساکنان نوار غزه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مایه تاسف است.

تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
08 فروردین 1403

حواشی موسیقی در سالی که گذشت، بسیار زیاد بود و جنجال‌های زیادی به همراه داشت.

تحریم های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران اعلام شد
08 فروردین 1403

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
08 فروردین 1403

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم سیاست‌های یکجانبه این کشور به بهانه حمایت مالی از گروه انصارالله یمن، تحریم‌هایی را علیه این گروه، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان به بهانه تامین مالی این گروه وضع کرد.

07 فروردین 1403

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از هوش بالای هم تیمی اش تعریف کرد و گفت: طارمی خیلی باهوش است.

07 فروردین 1403

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز خرسندی از پیروزی این تیم در دیدار برگشت، گفت: به ترکمنستان بابت بازی خوبش تبریک می گویم اما چمن ورزشگاه آنها مثل موکت بود.

آقای رئیسی و تیمش اگر کاری بخواهند بکنند با این ترکیب سیاست خارجی نمی‌توانند
07 فروردین 1403

سفیر سابق ایران در آلمان در این رابطه گفت: مسأله اف. ای. تی. اف یکی از موضوعات اساسی ماست. من در بانک مرکزی، وزارت نفت، وزارت اقتصاد و… کار کردم و اصلاً برایم قابل فهم نیست که چرا با اف. ای. تی. اف مشکل دارند. اینجا اصلاً آمریکا مطرح نیست بلکه مقررات بین‌المللی مطرح است.

07 فروردین 1403

قیمت پایه سهام سرخابی‌های پایتخت برای واگذاری ۵۱ درصد سهام مشخص شد.