×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدایت حسن رنگرز موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی قرقیزستان را از آن خود کند. حسن رنگرز سرمربی تیم ملی در خصوص قهرمانی ملی پوشان ایرانی گفت: امیدوار هستم که مردم ایران این هدیه ناقابل را از ما بپذیرند. من به نوبه خودم از همه عذرخواهی می‌کند چرا که شایستگی مردم ما حکم می‌کند که همه نفرات با کسب مدال طلا ادای دین کنند اما این اتفاق نیفتاد. او ادامه داد: همه بچه‌ها با قدرت ...

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند. اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال ...

28 فروردین 1403

بر اساس احکام مالیاتی بودجه سال ۱۴۰۳، خودروهای بالای ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مشمول مالیات سالانه خودرو خواهند شد.

آهنگساز حریق خزان چطور کارگردان تئاتر شد؟/ روایت غافلگیرکننده از عشق و جنون شمس لنگروی روی صحنه تئاتر
28 فروردین 1403

«چاکریم استاد» این را امیرحسین فتحی با همان روحیه شاد و شنگولی که از ابتدای تمرین دارد می‌گوید. می‌گوید و بوسه‌ای می‌زند بر شانه شمس لنگرودی که حالا بعد از دو دور تمرین نمایش «و تو هم برنگشتی» خسته به نظر می‌رسد. شمس با لبخند پاسخش را می‌دهد. موزیک پخش می‌شود. کارگردان از انتهای سالن می‌گوید ادامه بدهید. فتحی، دیالوگش را می‌گوید و کارگردان خسته نباشید می‌گوید. همه بازیگران و دو خواننده نمایش روی سن می‌آیند و نمایش رسما به پایان می‌رسد.

28 فروردین 1403

با توجه به حساسیت بازارهای مالی کشور به کوچکترین تلاطم های سیاسی، انتظار می رفت که با افزایش تنش میان ما و رژیم صهیونیستی، قیمت ها در بازار به اوج برسد که اینگونه نشد.

26 فروردین 1403

صهیونیست‌ها از اینکه نمی‌دانند انتقام ایران کی و کجا بر سر آنها فرود خواهد آمد وحشت زده شده‌اند تا جایی که قفسه برخی فروشگاه ها از اجناس ضروری خالی شده است.

چرا پای «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینترمیلان باز شد؟
26 فروردین 1403

سعید ذهنی معتقد است یکی از دلایل استفاده از موسیقی «گل یخ» کوروش یغمایی این است که سال‌هاست که گرایش و توجهی ویژه نسبت به موسیقی اورینتال (شرقی) در غرب مشهود است و این گرایش هم بخاطر بکر بودن و تنوع بی‌نظیر این نوع از موسیقی است.

25 فروردین 1403

ادعاهای جدید دادگاه آرژانتین علیه ایران در شرایطی مطرح شده که رییس جمهور این کشور به شدت تحت تاثیر لابی صهیونیست‌ها قرار دارد.

چرا با ۲۴ هزار میلیارد تومان دوره ۸۰ درصد مخاطب به پایان رسیده؟/ تعارض‌ها در صداوسیما همچنان ادامه دارد
25 فروردین 1403

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما به تازگی اعلام کرده که دیگر نمی‌توان حرفی از ۸۰ درصد و ۹۰ درصد مخاطب به میان آورد این در شرایطی است که این سازمان تمام امکانات را در اختیار دارد، اما چرا نمی‌توان چنین توقعی از تلویزیون داشت؟

25 فروردین 1403

مقام معظم رهبری در سخنرانی خطبه نماز عید فطر فرمودند: شهیدان زاهدی، رحیمی و دیگر همراهانشان عاشق شهادت بودند، این‌ها چیزی از دست ندادند خوشا به‌حالشان؛ ما داغدار شدیم اما آن‌ها کامیاب شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل در ساعات آینده تنبیه خواهد شد!
24 فروردین 1403

عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس نوشت: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبر شکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.

امام جمعه اردبیل: «لا اکراه فی الدین» مربوط به مرحله قبل از ورود به اسلام است
24 فروردین 1403

عاملی، امام جمعه اردبیل گفت: بعد از پذیرش اسلام این جمله (لا اکراه فی الدین) جاری نیست یعنی در برابر احکام اسلام نمی توان گفت «لا اکراه فی الدین» و این قاعده کلی در تمام کشورها جاری و ساری است.