×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

مهسا بهادری: بارها و بارها نظرات پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما درباره حضور سلبریتی‌ها در این رسانه را شنیده‌ایم، او یکبار گفت سلبریتی‌های خودمان را می‌سازیم، بار دیگر گفت اتفاقاً برخی هنرمندان به‌اشتباه، خودشان حضورشان را در رسانه ملی کمرنگ کرده‌اند. هیچ‌کس از آن‌ها نخواسته است که بروند، بلکه برعکس ما خواستیم که بمانند طرح بدهند، بازی کنند و اجرا کنند. با این‌حال ما به دیدگاهشان احترام می‌گذاریم و معتقدیم ...

رویداد۲۴ «پیتر استانو» سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد گرسنگی که ساکنان نوار غزه با آن رو به رو هستند، مایه تاسف و امری ردشدنی است. بر اساس گزارش الجزیره، سخنگوی اتحادیه اروپا همچنین تصریح کرد که باید گذرگاه‌های بیشتری برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه بازگشایی شود. او در ادامه افزود اتحادیه اروپا رژیم صهیونیستی را برای افزایش ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه تحت فشار قرار می‌دهد. بیشتر ...

اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها
08 فروردین 1403

اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها بعدازظهر امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور پر شور مردم در استادیوم آزادی برگزار شد.

تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
08 فروردین 1403

حواشی موسیقی در سالی که گذشت، بسیار زیاد بود و جنجال‌های زیادی به همراه داشت.

تحریم های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران اعلام شد
08 فروردین 1403

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
08 فروردین 1403

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم سیاست‌های یکجانبه این کشور به بهانه حمایت مالی از گروه انصارالله یمن، تحریم‌هایی را علیه این گروه، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان به بهانه تامین مالی این گروه وضع کرد.

07 فروردین 1403

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از هوش بالای هم تیمی اش تعریف کرد و گفت: طارمی خیلی باهوش است.

07 فروردین 1403

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز خرسندی از پیروزی این تیم در دیدار برگشت، گفت: به ترکمنستان بابت بازی خوبش تبریک می گویم اما چمن ورزشگاه آنها مثل موکت بود.

آقای رئیسی و تیمش اگر کاری بخواهند بکنند با این ترکیب سیاست خارجی نمی‌توانند
07 فروردین 1403

سفیر سابق ایران در آلمان در این رابطه گفت: مسأله اف. ای. تی. اف یکی از موضوعات اساسی ماست. من در بانک مرکزی، وزارت نفت، وزارت اقتصاد و… کار کردم و اصلاً برایم قابل فهم نیست که چرا با اف. ای. تی. اف مشکل دارند. اینجا اصلاً آمریکا مطرح نیست بلکه مقررات بین‌المللی مطرح است.

07 فروردین 1403

قیمت پایه سهام سرخابی‌های پایتخت برای واگذاری ۵۱ درصد سهام مشخص شد.

07 فروردین 1403

تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار رفت برابر ترکمنستان جشنواره گل به راه انداخته بود در شرایطی امروز دیدار برگشت را برگزار خواهد کرد که تاکنون نتوانسته در زمین حریف به پیروزی برسد.

فردی که فیلم غیراخلاقی اش را همه جامعه دیده‌اند را تایید صلاحیت می‌کنند اما رئیس مجلس را نه! | نظارت استصوابی باعث شکل‌گیری ضعیف‌ترین مجلسی و سرکارآمدن ضعیف‌ترین  رئیس‌جمهور شد
07 فروردین 1403

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده سابق رشت می‌گوید شورای نگهبان باید توضیح دهد چرا افرادی بدون سابقه کیفری ردصلاحیت شده‌اند و افرادی با سابقه مجازت تائیدصلاحیت شده‌اند.