×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

فاطمه پاقلعه نژاد: اینجا تماشاخانه ملک و این آخرین تمرین گروه نمایش «و تو هم برنگشتی» به کارگردانی مهیار علیزاده است. گروهی که حالا ماه‌هاست در کنار هم قرار گرفته‌اند و قرار است یک کنسرت‌نمایش مستقل و بدون پروداکشن عجیب غریب و هزینه‌های سرسام‌آور این‌گونه نمایش‌ها را روی صحنه ببرند. همه چیز در اوج مینیمال بودن است؛ دکور، لباس‌های بازیگران و حتی موسیقی. انگار در این نمایش همه در کنار هم قرار گرفته‌اند تا قصه و شعر را ...

26 فروردین 1403

صهیونیست‌ها از اینکه نمی‌دانند انتقام ایران کی و کجا بر سر آنها فرود خواهد آمد وحشت زده شده‌اند تا جایی که قفسه برخی فروشگاه ها از اجناس ضروری خالی شده است.

چرا پای «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینترمیلان باز شد؟
26 فروردین 1403

سعید ذهنی معتقد است یکی از دلایل استفاده از موسیقی «گل یخ» کوروش یغمایی این است که سال‌هاست که گرایش و توجهی ویژه نسبت به موسیقی اورینتال (شرقی) در غرب مشهود است و این گرایش هم بخاطر بکر بودن و تنوع بی‌نظیر این نوع از موسیقی است.

25 فروردین 1403

ادعاهای جدید دادگاه آرژانتین علیه ایران در شرایطی مطرح شده که رییس جمهور این کشور به شدت تحت تاثیر لابی صهیونیست‌ها قرار دارد.

چرا با ۲۴ هزار میلیارد تومان دوره ۸۰ درصد مخاطب به پایان رسیده؟/ تعارض‌ها در صداوسیما همچنان ادامه دارد
25 فروردین 1403

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما به تازگی اعلام کرده که دیگر نمی‌توان حرفی از ۸۰ درصد و ۹۰ درصد مخاطب به میان آورد این در شرایطی است که این سازمان تمام امکانات را در اختیار دارد، اما چرا نمی‌توان چنین توقعی از تلویزیون داشت؟

25 فروردین 1403

مقام معظم رهبری در سخنرانی خطبه نماز عید فطر فرمودند: شهیدان زاهدی، رحیمی و دیگر همراهانشان عاشق شهادت بودند، این‌ها چیزی از دست ندادند خوشا به‌حالشان؛ ما داغدار شدیم اما آن‌ها کامیاب شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل در ساعات آینده تنبیه خواهد شد!
24 فروردین 1403

عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس نوشت: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبر شکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.

امام جمعه اردبیل: «لا اکراه فی الدین» مربوط به مرحله قبل از ورود به اسلام است
24 فروردین 1403

عاملی، امام جمعه اردبیل گفت: بعد از پذیرش اسلام این جمله (لا اکراه فی الدین) جاری نیست یعنی در برابر احکام اسلام نمی توان گفت «لا اکراه فی الدین» و این قاعده کلی در تمام کشورها جاری و ساری است.

24 فروردین 1403

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲ کشتی‌گیر ایران به دیدار نهایی راه پیدا کردند و ۳ کشتی گیر در دیدار رده بندی به مصاف رقبا خواهند رفت.

اقامه نماز عید سعید فطر در سراسر ایران
24 فروردین 1403

با پایان ماه مبارک رمضان مردم مؤمن و روزه‌دار تهران، بعد از یک ماه روزه‌داری صبح امروز چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ نماز عید فطر را در سراسر کشور اقامه کردند.

24 فروردین 1403

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار هفته بیست و سوم برابر آلومینیوم اراک اعلام شد. با تصمیم سرمربی آبی‌پوشان یک تغییر نسبت به دیدار برابر مس در ترکیب آبی پوشان صورت گرفته است.