×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

مهسا بهادری: حالا دیگر بیش از یک ماه از اکران «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی، «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده، «ایلیا در جستوجوی قهرمان» به کارگردانی سید علی موسوی‌نژاد، «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری، «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق و «پرویزخان»به کارگردانی، می‌گذرد و حدود یک هفته است که «سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده روی پرده سینما رفته است. اگر ...

30 فروردین 1403

رژیم صهیونیستی به تنهایی نمی‌توانست حتی بخش کوچکی از پهپادها و موشک های علملیات وعده صادق را دفع کند لذا از بسیاری از کشورها از جمله اردن درخواست کمک کرد.

انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
30 فروردین 1403

نگاهی به چند سریال که مردم بخاطر استفاده از لهجه یا نشان دادن اشتباه فرهنگ آن شهر به سازندگانش اعتراض کردند.

مراسم رژه روز ارتش
29 فروردین 1403

مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در مرکز پشتیبانی شهید امان‌الهی نزاجا برگزار شد.

29 فروردین 1403

بر اساس احکام مالیاتی بودجه سال ۱۴۰۳، خودروهای بالای ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مشمول مالیات سالانه خودرو خواهند شد.

حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
29 فروردین 1403

اکران فیلم «مست عشق» به هفته آینده موکول شد.

28 فروردین 1403

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمانی این تیم در مسابقات قهرمانی آسیایی را تبریک گفت و آن را به ملت ایران تقدیم کرد.

28 فروردین 1403

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مجوزی که اعضای هیات مدیره به وی داده اند، مذاکرات غیرمستقیم برای تمدید قرارداد با سرمربی فصل جای سرخپوشان را آغاز کرده تا قرارداد او را تمدید کند.

آسمانم آرزوست
28 فروردین 1403

انسان از آغاز خلقت علاقه عجیبی به آسمان و ستارگان داشته است که بخشی از این علاقه ناشی از جذابیت بصری و زیبایی ستارگان بوده و بخش دیگر ناشی از ناشناخته بودن آسمان. از این رو انسان همواره تلاش کرده است تا زیبایی و جذابیت خلقت خداوند را به تصویر بکشد. مجموعه پیش رو تصویربرداری از رد ستارگان در آسمان ایران عزیز مان است. برای تصویربرداری مجموعه پیش رو از تکنیک star trails استفاده شده و برخی از تصاویر تشکیل شده از بیش از ۲۰۰ فریم عکس است.

آهنگساز حریق خزان چطور کارگردان تئاتر شد؟/ روایت غافلگیرکننده از عشق و جنون شمس لنگروی روی صحنه تئاتر
28 فروردین 1403

«چاکریم استاد» این را امیرحسین فتحی با همان روحیه شاد و شنگولی که از ابتدای تمرین دارد می‌گوید. می‌گوید و بوسه‌ای می‌زند بر شانه شمس لنگرودی که حالا بعد از دو دور تمرین نمایش «و تو هم برنگشتی» خسته به نظر می‌رسد. شمس با لبخند پاسخش را می‌دهد. موزیک پخش می‌شود. کارگردان از انتهای سالن می‌گوید ادامه بدهید. فتحی، دیالوگش را می‌گوید و کارگردان خسته نباشید می‌گوید. همه بازیگران و دو خواننده نمایش روی سن می‌آیند و نمایش رسما به پایان می‌رسد.

28 فروردین 1403

با توجه به حساسیت بازارهای مالی کشور به کوچکترین تلاطم های سیاسی، انتظار می رفت که با افزایش تنش میان ما و رژیم صهیونیستی، قیمت ها در بازار به اوج برسد که اینگونه نشد.