×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فهیمه نظری: غروب چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ میدان سپه (امام خمینی کنونی): جمعیت موج می‌زند و همه به بلندگوی بزرگی چشم دوخته‌اند که قرار است صداهایی از آن به گوشش‌شان برسد. مردم از چند روز پیش که خبر گشایش پخش صدای تهران را در روزنامه‌ها خوانده‌اند، از ساعت شش‌ونیم بعدازظهر دسته‌دسته به میدان سپه هجوم آورده‌اند. بالاخره ساعت هفت بعدازظهر رادیوی ایران به دست محمدرضا پهلوی، ولیعهد وقت گشایش می‌یابد و بلافاصله پس از آن با ...

حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: با اظهارات نسنجیده برای کشور هزینه تراشی می‌کند
04 اردیبهشت 1403

چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟

تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزیون است، نه موفقیت!
04 اردیبهشت 1403

کامبیز نوروزی معتقد است اینکه وایرال شدن در شبکه‌های اجتماعی به معنای ارزیابی مثبت‌بینندگان نیست و بسیاری از اوقات کاربران شبکه‌های اجتماعی از این طریق اشکالات و انتقادات را بیان می‌کنند.

خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
03 اردیبهشت 1403

امیرحسین علم‌الهدی معتقد است دلیل اینکه سازندگان فیلم‌های سینمایی برای تبلیغات خود به ماهواره رجوع می‌کنند این است که آن‌ها متوجه شده‌اند ضریب نفوذ شبکه‌های ماهواره‌ای بیشتر از تلویزیون است.

سعدی هویت ماست/ آموزگاری که از دوران وحشت مغول برخاست و از عشق سخن گفت
02 اردیبهشت 1403

در آسمان اولین روز از اردیبهشت نام سعدی می‌درخشد، نامی که تاریخ را بر دوش می‌کشد و بسیاری معتقدند یکی از تارهایی است که در پود ما ایرانیان و فارسی‌زبانان خانه کرده و ما را به هم پیوند می‌دهد؛ میراثی است که او برای ما باقی گذاشته است.

02 اردیبهشت 1403

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی از مربی تیم استقلال بابت حاشیه های دیدار با شمس آذر خواستار ارسال دفاعیه شده که سرمربی استقلال از آن مبرا بوده است.

02 اردیبهشت 1403

ناهنجاری‌هایی که از سوی بازیکنان و مربیان در فوتبال کشور رخ می‌دهد نیازمند توجه ویژه از سوی معاونت‌های فرهنگی کمیته های انضباطی در بدنه باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها است.

02 اردیبهشت 1403

یکی از کشتی‌های «ایال عوفر»، میلیاردر اسرائیلی در چند روز گذشته توسط نیروهای ایرانی در خلیج فارس توقیف شد و این اقدام حاوی پیام مهمی برای صهیونیست ها بود.

کلاف پیچیده دوستان و دشمنان در خاورمیانه | چگونه جنگ غزه همه معادلات قبلی در منطقه را به هم ریخت؟
02 اردیبهشت 1403

روزنامه نیویورک تایمز گزارشی به قلم «دنیل لوی» تحلیل گر بریتانیایی- اسرائیلی، مذاکره کننده پیشین اسرائیل در مذاکرات صلح اسلو ۲ و رئیس کنونی موسسه «پروژه آمریکا-خاورمیانه» (یک موسسه غیرانتفاعی در موضوع اسرائیل و فلسطین) منتشر کرده و در آن شبکه در هم تنیده دوستان و دشمنان در خاورمیانه را تحلیل کرده است.

عکس‌های منتخب فروردین ماه
01 اردیبهشت 1403

عکس‌های منتخب فروردین ماه ۱۴۰۳ را در خبرگزاری مهر می‌بینید.

قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
01 اردیبهشت 1403

سینمای ایران در هفته گذشته با اکران هشت فیلم سینمایی با ۶۱۵ هزار مخاطب، ۳۳ میلیارد تومان فروش را تجربه کرد.