×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صیادمنش جواهر ما و محمدصلاح آینده است/ او در بهشت است!

به گزارش خبرنگار مهر، «آجون ایلیکالی» مالک باشگاه هال سیتی در تازه‌ترین گفتگوی خود حمایت بی سابقه‌ای از اللهیار صیادمنش داشت و به تمجید از مهاجم ایرانی تیمش پرداخت. به گفته مالک هال سیتی، صیادمنش در این باشگاه ماندنی است و اخبار مطبوعات ترکیه مبنی بر بازگرداندن او به باشگاه فنرباغچه صحت ندارد.

آجون گفت: اللهیار تکه ای از جواهرات من است. او جواهر ما است. او بسیار با استعداد و در حال پیشرفت است.

وی ادعای سابق خود درباره صیادمنش را تکرار کرد و افزود: قبلاً گفته بودم که فکر می‌کنم صیادمنش می‌تواند محمد صلاح جدید باشد. نمی گویم او الان این‌طور است اما در آینده می‌تواند محمد صلاح باشد.

مالک باشگاه هال سیتی از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیمش تمجید کرد و گفت: وقتی به زمین بازی نگاه می‌کنید، کسی را می‌بینید که سریع‌تر از هر بازیکنی حرکت می‌کند، مثل پلی استیشن بازیکنی وجود دارد که سریع‌تر از بقیه می‌دود و شما او را در بهترین پست قرار می‌دهید. برای من، اللهیار همان بازیکن است.

آجون یادآور شد: البته که او باید پیشرفت کند اما وقتی به هوادارانمان نگاه می‌کنم، او را تشویق می‌کنند و انگیزه می‌دهند. اللهیار بسیار خوشحال و الان در بهشت است.

وی همچنین گفت: من با اللهیار خیلی صحبت می‌کنم. من کسی هستم که او را خریدم. او ترانسفر من است، ترانسفر شخصی ام و از نمایش و عملکردش بسیار خوشحالم.

مالک باشگاه هال سیتی یادآور شد: در روزنامه‌های ترکیه مطالبی خوانم که گفته بودند قصد نداریم اللهیار را بخریم و یا می‌خواهیم او را برگردانیم (به فنرباغچه). این چیزها همیشه نوشته می‌شود اما از او بسیار راضی هستیم. سرمربی ما هم راضی و خوشحال است. وقتی سرمربی راضی است، من هم راضی هستم. او را به زودی می‌بینیم.

وی در پایان تاکید کرد که صیادمنش برای تمرینات پیش فصل به هال سیتی بازخواهد گشت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.