×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقلال انگیزه زیادی نداشت/حمایت هواداران ازکاپیتان مثال زدنی بود

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص تساوی استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: دو تیم نمایش قابل قبولی از خود ارائه دادند البته استقلال به دلیل اینکه قهرمانی اش مسجل شده بود و انگیزه زیادی نداشت همانند همیشه بازی نکرد ولی در ۲۰ دقیقه پایانی همان استقلالی بود که همه از آن انتظار داشتند. فشار زیادی روی دروازه آلومینیوم به وجود آورد، موقعیت‌های زیادی خلق کرد اما در مجموع نتوانست دروازه آلومینیوم را باز کند.

وی ادامه داد: آلومینیوم هم بازی خوبی از خود انجام داد آنها یک بار تیر دروازه استقلال را به لرزه درآوردند و آبی‌ها خوش شانس بودند که دروازه شأن باز نشد و رکورد نباختن شأن دست نخورده باقی ماند.

رشیدی در مورد دیدار بعدی استقلال برابر مس رفسنجان گفت: این بازی خارج از خانه برگزار می‌شود، به طور حتم مس انگیزه بالایی دارد تا بتواند استقلال را شکست دهد آبی‌ها هم اگر می‌خواهند به یک رکورد جاودانه در لیگ فوتبال ایران دست یابند باید دو بازی دیگر را بدون باخت پشت سر بگذارند. درست است استقلال قهرمان شده و برد و باخت برایش خیلی مهم نیست اما بازیکنان استقلال انگیزه‌های زیادی دارند تا این دو دیدار را هم بدون باخت پشت سر گذاشته تا صاحب یک رکورد بی نظیر شوند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد حمایت هواداران از کاپیتان استقلال هم گفت: هواداران در ورزشگاه آزادی سنگ تمام گذاشتند و صحنه‌های زیبایی را به وجود آوردند، آنها آنچنان از کاپیتان تیم خود حمایت کردند که اعتقاد دارم در فوتبال ما بی سابقه بود. آنها نشان دادند کاپیتان تیم شأن را دوست دارند، به او علاقه دارند و اگر برنامه‌ای بخواهد به کاپیتان بی حرمتی کند رو به روی آن خواهند ایستاد و با حمایت از کاپیتان تیم نشان می‌دهند چقدر برایشان مهم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال به قهرمانی دست پیدا کرد شاید رکورد ۳۰ بازی بدون باخت هم به دست آورد اما مدیران استقلال باید حواس شأن جمع باشد که به فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم باید هر چه زودتر تکلیف جذب بازیکن در استقلال مشخص شود تا نقاط ضعف پوشش داده شود تا شاهد یک استقلال قدرتمند که از مرداد ماه شروع خواهد شد، باشیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.