×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
مدیران کاربلد خانه‌نشین شده‌اند/ دلایل قهرمان شدن استقلال در لیگ

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب به ارزیابی شرایط دو تیم استقلال و مس در دیدار سه شنبه شب اشاره کرد و گفت: مسی‌ها انگیزه بالایی دارند تا بتوانند رکورد استقلال در نباختن را بشکنند اما آبی‌ها هم که از این مسئله به طور کامل آگاهی دارند نمی‌خواهند رکوردشان شکسته شود و این می‌تواند بر جذابیت‌های بازی بیافزاید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال توانست قهرمان شود. دلایل این قهرمانی دوری از حواشی، نبود بازیکنان آسیب دیده و مدیریت بی حاشیه آجرلو بود. اولین بار است که دیدم یک مدیر در طول یک سال سه بار هم مصاحبه نکرده بود و تمام تمرکزش بر روی موفقیت تیم بود. همدلی که بین کادر فنی و مدیریت باشگاه بود جواب داد و باعث شد تیم از حاشیه‌ها به دور شده و سه هفته زودتر جام را بالای سر ببرد.

مدیران کاربلد خانه‌نشین شده‌اند/ دلایل قهرمان شدن استقلال در لیگ

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا فوتبال ما در فصلی که تنها دو هفته از آن باقی مانده پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است یا خیر ادامه داد: فوتبال ما به دلیل نداشتن برنامه دقیق و منظم، عدم ثبات مدیریت راضی کننده نبود.

وی ادامه داد: مدیران کاربلد خانه نشین شده اند و کسانی که از فوتبال سررشته ای ندارند کار را در دست گرفته و هر روز می‌بینیم فوتبال ما نسبت به روز قبل بدتر می‌شود. مشکلات زیادی وجود دارد که نمی‌توان آنها را کتمان کرد. آرامش از فوتبال ما رفته، تصمیمات درستی گرفته نمی‌شود و همین مسئله باعث شده است تا فوتبال ما نه پیشرفته کند و نه مردم را راضی کند.

همدانی که فوتبالش را از تبریز آغاز کرده در خصوص رفتارهایی که در دیدار تراکتور و پرسپولیس به وجود آمده است گفت: متأسفانه شاهد صحنه‌هایی بودیم که واقعاً دردآور بود. دوستان اشاره داشتند که باید ۳۰ درصد از ورزشگاه پر می‌شد اما این بحث اصلی نیست.

مدیران کاربلد خانه‌نشین شده‌اند/ دلایل قهرمان شدن استقلال در لیگ

این کارشناس فوتبال ادامه داد: این مشکلات باید ریشه‌ای حل شود. باید فرهنگ سازی کنیم. تفکر بازیکنانمان را عوض کنیم. یک روزی می‌گفتیم فوتبال بدون تماشاچی جذاب نیست و حالا که آنها آمده اند تیم‌ها را محروم از حضور تماشاچی می‌کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌ها برنامه ریزی کنند تا فرهنگ سازی شود و دیگر شاهد چنین رفتارهای غیرحرفه ای و بعضاً خطرناکی نباشیم. شاید اگر یکی از سنگ‌ها به سر بازیکنان، کادر داوری و یا عوامل کنار زمین برخورد می‌کرد اتفاقات تلخی رخ می داد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.