×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
بازگشت بازیکن محبوب کارلوس کی روش به اردوی ملی‌پوشان فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در اردوی خرداد ماه منتشر کرد تا با وجود کمترین تغییر باعث بازگشت بازیکن قدیمی به اردو شود.

سبقت استقلال از پرسپولیس

استقلال تهران پس از پنج فصل توانست جام قهرمانی رقابت‌های فوتبال باشگاهی کشور را از رقیب سنتی خود پرسپولیس بگیرد. آبی پوشان پایتخت نه تنها گوی سبقت از سرخپوشان را در فوتبال باشگاهی ربودند بلکه بر امپراطوری بازیکنان ملی پوش این تیم نیز پایان دادند.

مصدومیت وحید امیری از ناحیه کمر باعث خط خوردن او از لیست شد تا میلاد سرلک و مهدی ترابی تنها شاگردان یحیی گل محمدی برای حضور در اردوی پیش روی تیم ملی باشند.

سید حسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، امیرحسین حسین زاده و مهدی مهدی پور نیز پنج بازیکن استقلال را در سفر احتمالی به کانادا تشکیل می‌دهند.

حضور مدافع محروم در اتوبوس تیم ملی

محمدحسین کنعانی زادگان با با وجود حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت از دو بازی دوستانه با اصرار دراگان اسکوچیچ بار دیگر در اردو حضور خواهد داشت.

سرمربی کروات که از محرومیت مدافع خود آگاه است عنوان کرده است او تنها از بازی‌ها محروم است و دلیلی ندارد در اردوی اخیر نباشد؛ البته تعداد بازی‌های تدارکاتی اندک ملی‌پوشان فوتبال ایران در مسیر جام جهانی ۲۰۲۲ می‌تواند بار دیگر حکم مدافع جنجالی تیم ملی ایران را بشکند.

شجاع خلیل زاده نیز به دلیل مصدومیت در لیست ملی‌پوشان فوتبال ایران نیست تا بازیکنانی همچون عارف آغاسی بار دیگر شانس خودنمایی در مقابل چشمان کادر فنی تیم ملی ایران را پیدا کنند.

بازگشت فرمانده محبوب کارلوس کی روش

امید ابراهیمی بدون شک یکی از درخشان‌ترین بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود. او پس از جدایی کی روش خیلی کمتر به اردوهای تیم ملی ایران دعوت شد تا هافبک کم حاشیه بدون هیچ مصاحبه‌ای در این خصوص فوتبالش را در الوکره قطر ادامه دهد تا بالاخره دراگان اسکوچیچ تصمیم به دعوت دوباره از او بگیرد.

ابراهیمی که بیش از ۵۰ بازی ملی در کارنامه خود دارد در حالی پس از سه سال به اردوی تیم ملی ایران دعوت می‌شود که بازیکنانی همچون رامین رضائیان برای بازگشت به این جمع به فوتبال باشگاهی کشور نیز برگشتند اما نتوانستند با پیراهن پرسپولیس دل اسکوچیچ را بربایند.

بازگشت بازیکن محبوب کارلوس کی روش به اردوی ملی‌پوشان فوتبال

علی علیپور در خط حمله

مهاجم ماریتیمو پرتغال با انتقالی خوب به تیم ژیل ویسنته رفت تا نشان دهد همچنان می‌خواهد مسیر پیشرفت خود را در اروپا دنبال کند. اسکوچیچ نیز با تشخیص روند این بازیکن تصمیم به دعوت دوباره از او به تیم ملی گرفت تا او در کنار بازیکنانی همچون مهدی طارمی، سردار آزمون و اللهیار صیادمنش برای پوشیدن پیراهن این تیم در خط حمله تلاش کند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.