×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
اولین بازیکن فهرست خروجی مجیدی مشخص شد/ وضعیت مبهم دو مهاجم

به گزارش خبرنگار مهر، مهاجم فرانسوی استقلال را می‌توان اولین خروجی آنها در این فصل دانست. این مهاجم فرانسوی که به جز بازی‌های اخیر در اغلب دیدارهای این تیم در ترکیب ثابت قرار داشت و ۳ بار هم موفق به گلزنی شد که یکی از این گل‌ها در دربی به ثمر رسید، در هفته‌های اخیر جای خود را در ترکیب ثابت به آرمان رمضانی داد.

قرارداد ژستد با آبی پوشان دوساله و مشروط بود و تمدید آن منوط به موافقت باشگاه و اعلام رسمی به این بازیکن تا هفته بیست و ششم بود. فرهاد مجیدی در نظر دارد به جای ژستد مهاجم دیگری را برای فصل آینده به خدمت بگیرد و این موضوع به ژستد اعلام هم شده است.

اولین بازیکن فهرست خروجی مجیدی مشخص شد/ وضعیت مبهم دو مهاجم

رودی ژستد از هفته چهارم و دیدار مقابل فجرسپاسی به استقلال پیوست تا هفته بیست و نهم ۱۰۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرد و هشتمین بازیکن پر کار آبی پوشان در این فصل است. با این حال وی از هفته بیست و هفتم و بازی مقابل فولاد از ترکیب ثابت استقلال خارج شد و جای خود را به آرمان رمضانی داد در ۳ بازی آخر مقابل فولاد، آلومینیوم و مس رفسنجان، تنها در ۴۵ دقیقه دوم مقابل آلومینیوم به میدان رفته است.

از دیگر مهاجمان استقلال که نمی‌توان با قاطعیت از ادامه همکاری‌اش برای فصل آینده با آبی پوشان صحبت کرد، ارسلان مطهری است که آمار گلزنی هایش در حالی با ژستد برابری می‌کند که اولاً میزان دقایق حضورش در بازی نزدیک به ۱۰۰۰ دقیقه کمتر از ژستد است و دوماً هیچیک از ۳ گلش را از روی نقطه پنالتی به ثمر نرسانده است.

اولین بازیکن فهرست خروجی مجیدی مشخص شد/ وضعیت مبهم دو مهاجم

مطهری هم در فصل جاری خیلی مورد استفاده قرار نگرفت و اغلب به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و در تعدادی از بازی‌ها هم در دقایق پایانی جانشین بازیکنان داخل زمین شد و دقایق حضورش در میدان حتی زیر ۱۰ و یا بعضاً ۵ دقیقه بود.

در حالی گمانه زنی‌های نقل و انتقالاتی به جدایی این دو بازیکن از استقلال نزدیک است که آرمان رمضانی دیگر مهاجم آبی پوشان که در هفته‌های اخیر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از گل‌های بسیار مهم این فصل تیمش را مقابل شهرخودرو به ثمر رساند، به احتمال فراوان فصل آینده هم برای شاگردان مجیدی به میدان خواهد رفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.