×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
انتقاد ماجدی از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مسئول حقوقی و اسکوچیچ

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین مصاحبه خود، از اظهارات صفی الله فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون به دلیل انتقاداتش از فدراسیون و قرارداد با کانادا حمله و تاکید کرد که در هیات رئیسه هم فقط یکی، دو نفر پای کار هستند. ماجدی همچنین از سرمربی تیم ملی ایران بابت اظهارنظر روز گذشته‌اش گلایه کرد و گفت که اسکوچیچ «کم لطفی» می‌کند.

ماجدی در ابتدا گفت: بسیار ناراحتم از آقای فغانپور. او کسی است که باید کمک حال ما باشد. تعجب می‌کنم که حرفهای غیر واقعی زده است. تمام مدارک را قبل از امضای قرارداد با کانادا برای ایشان فرستادم. او حتی گفت اگر می‌شود قرارداد را ترجمه کنید بفرستید؟ تعجب می‌کنم از اینکه ایشان که به عنوان یک عضو فدراسیون است، علیه فدراسیون و علیه ما در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کند. یکی از مشکلات ما این است که الان به حالتی افتاده است که فوتبال هر کاری می‌خواهد بکند باید رسانه‌ای کند. همه دنبال سهم خواهی هستند.

وی ادامه داد: به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال حرفی که می زنم نمی‌توانم دروغ بگویم. در اتوماسیون و قبل از امضا، برگه قرارداد را برایش فرستادم. حتی ترجمه هم کردیم. فغانپور حتی گفت که کلیات قرارداد خوب است و راجع به دو، سه مورد صحبت کرد. اینها در اتوماسیون درج شده است. برای فغانپور و کسانی که به او این راهکارها را می‌دهند و برای خودم متاسفم. کسی را کنار خودم گذاشته‌ام که به جای کمک به فدراسیون، راه دیگری را می‌رود.

سرپرست فدراسیون فوتبال تاکید کرد: آیا بازی با کانادا بد بود یا خوب بود؟ صحبت من تخصصی و فنی است. بعد از امضای قرارداد با کانادا، در فضای مجازی گفتند درآمدزایی از این بازی می‌توانست ۵ تا ۱۰ میلیون دلار باشد. این چه ربطی به بازی دارد؟ مگر برای درآمدزایی بازی می‌کنیم؟ حالا که نشده همه برعکسش می‌گویند. یکسری از دوستان دنبال سهم خواهی هستند. با هیچکس تعارف نداریم.

ماجدی افزود: وقتی یکسری از افراد به عنوان هیات رئیسه کنار هم جمع می‌شوند باید برای فوتبال برنامه ریزی کنند و کنار هم باشند. به جز یکی دو نفر از اعضای هیات رئیسه که پای کار هستند، بقیه کمک نمی‌کنند. این را شفاف می گویم. از طریق یکسری از افراد که خارج از گود هستند، دنبال سهم خواهی هستند و دارند بیشترین هجمه را به فدراسیون و تیم ملی می‌آورند.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین با انتقاد از قول‌های عملی نشده برای کمک مالی به این فدراسیون، یادآور شد: از ۲۵ روز پیش تا الان هیچ کمکی به ما نشده است. از وزیر ورزش کمک می‌کنم که هر موقع خدمتش بودیم سعی کرد مشکلات مالی حل بشود ولی تا الان یک ریال به فدراسیون داده نشده است. همه چوب را برداشته‌اند و بر سر میرشاد ماجدی و فدراسیون می‌زنند که راه را اشتباه می روید. چه راهی را داریم اشتباه می‌رویم؟ من از ۷ صبح تا ۱۰ شب در فدراسیون هستم و گاهی تا نیمه شب می مانم. تیم المپیک ما به عراق اعزام شده است. لیگ دارد انجام می‌شود. تیم ملی نوجوانان قهرمان «کافا» شده است. هیچکس این کارها را نمی بیند. همه دنبال ضربه خوردن تیم ملی هستند.

ماجدی یادآور شد: همه می‌دانستند نخست وزیر و پارلمان کانادا موضع می‌گیرند. یکسری دوستان رسانه‌ای ما در کانادا علیه ما توطئه می‌کنند. رسانه‌ها به جای حمایت از فدراسیون فوتبال و تیم ملی کاسه کوزه را سر ما می‌شکنند. پس کجا باید برای پیروزی تیم ملی دست به دست هم بدهیم؟ هشدار می‌دهم! اگر دوستانی که این کارها را می‌کنند؛ به خدا قسم می خورم اگر دست از کارشان بر ندارند از فردا یکی، یکی اسمشان را می برم. نمی دانم نفر حقوقی من چرا این‌طور صحبت می‌کند. شما زیر مجموعه دبیر کل و سرپرست فدراسیون فوتبال هستی! چطور به خودت اجازه می‌دهی راجع به این دو نفر تصمیم بگیری. مگر باید از شما اجازه بگیریم کجا برویم؟ نمی دانم در این فوتبال چه می‌گذرد. واقعیت را به شما گفتم. اگر فکر می‌کنید دروغ است تمام مباحث اتوماسیون را منتشر می‌کنم.

وی گفت: تا جایی که بتوانم سعی می‌کنم بار مسئولیت را به دوش خودم بکشم. آدمی نیستم اشتباهاتم را گردن کسی اندازم ولی در این مورد خطایی نکردیم. تمام وقتمان را گذاشته‌ایم. با اینکه بازی کانادا را از دست دادیم اردوی خوبی در قطر برگزار می‌کنیم و دنبال فراهم کردن یکی دو مسابقه دیگر هستیم. تا سه شنبه باید مجمع را برگزار کنیم. یکسری مشکلات ما از همانجاست.

ماجدی در خصوص اینکه دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم گفته بود حواس همه به مجمع است، گفت: چنین چیزی نیست. این هم از کم لطفی اسکوچیچ است. خودش می‌داند چقدر از او و همکارانش حمایت کرده‌ایم. بحث قراردادشان امروز تمام می‌شود. تمام خارجی‌ها پولشان را گرفته‌اند.

وی درباره اینکه سرمربی تیم ملی بابت لغو شدن برنامه‌هایش حق دارد گلایه کند، گفت: این بار مسئولیت را از روی دوش من و همکارانم بردارید. کانادا این کار را کرده است. فکر نکنید ما این کار را کرده‌ایم.

سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برای انتشار مفاد قرارداد بازی با کانادا باید با وکلای حقوقی مشورت کند، تاکید کرد: فدراسیون ما شفاف است و هرچیزی اتفاق افتاده است را می‌گوییم. درخواستم از فدراسیون این بود که حداقل رسانه‌های داخلی حمایت کنند. شنیده‌ام یکی، دو نفر از کارشناسان که خودشان گفتند در جریان نیستند اعلام کردند فدراسیون خوب کار نمی‌کند. فدراسیون کجا خوب کار نمی‌کند؟

ماجدی با بیان اینکه فدراسیون در تلاش است دو بازی تدارکاتی خوب در قطر فراهم کند، گفت: هنوز قراردادی برای این بازی‌ها نبسته ایم ولی اسم هر تیمی را آوردیم کمتر از یک هفته تمام قراردادهای ما باطل شد. نمی دانم چرا. یک چیز جالب بگویم. وقتی با یک تیم صحبت کنیم فردایش سه چهار نفر راجع به همان تیم ایمیل می‌زنند و صحبت می‌کنند و کنسل می‌شود. درباره ایجنت‌ها و آدم‌های مختلف است؛ ایرانی و خارجی. اگر با آنها قرارداد نبندی بازی را لغو می‌کنند. لذا اجازه بدهید اسمی از تیمی نیاورم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.