×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تسهیلات ارزان قیمت خرید نهاده برای مرغداری ها پیش بینی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی معتمدی‌پور پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: تسهیلات ارزان قیمت خرید نهاده برای همه مرغداران پیش‌بینی شده و بانک متولی پای کار آمده و حتی در روزهای تعطیل نیز آماده ارائه خدمات به تولیدکنندگان است.

وی از رایزنی خود با استاندار برای رفع مانع چک برگشتی و معوقه تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات کم‌بهره خبر داد و یادآور شد: از همه بخشداران، دهیاران، ائمه جمعه، بسیج، صمت، تعزیرات و همه همکاران خانواده بزرگ جهاد کشاورزی انتظار می‌رود، در تأمین امنیت غذایی مردم پای کار و در کنار تولیدکنندگان باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی و فرمانده قرارگاه امنیت غذایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان مرغ گوشتی هیچ نگرانی بابت تولیدات خود نداشته باشند و مطمئن باشند که همه مازاد تولید آن‌ها از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خریداری خواهد شد.

وی افزود: محصولات به عنوان یک ذخیره استراتژیک هر وقت نیاز باشد به بازار تزریق شود تا مصرف‌کنندگان نیز نگران کمبود گوشت مرغ نباشند.

معتمدی پور از عقد قرارداد با مرغداران در پایان دوره پرورش به عنوان خرید قراردادی خبر داد و توضیح داد: با این دو بسته تشویقی هیچ تولیدکننده‌ای نباید نگران بازاریابی محصولات خود نیست.

وی با بیان اینکه تولید برای جهاد کشاورزی یک اصل مهم است، گفت: علاوه بر آنکه نهاده مورد نیاز مرغداران تا ۲۱ اردیبهشت با همان قیمت قبل تأمین شده، این نهاده‌ها بدون محدودیت و با ارز نیمایی به روز در سامانه بازارگاه بارگزاری می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست و با همه وجود در کنار تولیدکنندگان خواهیم بود.

رئیس جهاد کشاورزی استان گفت: برای هر مرغداری که بخواهد بیش از ظرفیت اسمی خود، جوجه‌ریزی کند، مجوز لازم صادر می‌شود و همکاران ما در دامپزشکی نیز در این زمینه همکاری خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر خرید قراردادی محصول نهایی مرغداران، شرایط خرید نهاده به صورت مدت‌دار ۲ ماهه نیز در سامانه بازارگاه فراهم شده تا هیچ نگرانی و محدودیتی برای جوجه‌ریزی تولیدکنندگان مرغ گوشتی شکل نگیرد.

معتمدی‌پور از همه مرغداران خواست تا با سیاست‌های کلان امنیت غذایی هماهنگ و همراه باشند و در کنار دیگر عوامل به رسالت خطیر خود در حوزه تولید به خوبی عمل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.