×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
وضعیت مبلمان شهری و ورودی دهدشت مناسب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد موحد دوشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان، افزود: ورودی‌ها و مبلمان شهری دهدشت نامناسب بوده و باید مدیران متولی با جدیت ورود کرده و پروژه‌های راکد را فعال و شهر را از این روح مرده سروسامان دهد.

موحد با اشاره به اینکه همه مسئولیت‌ها متوجه ما مسئولان است، خاطرنشان کرد: این صندلی‌ها امانتی است که به همه ما سپرده شده و مهم این است که بتوانیم در این زمینه موفق باشیم.

وی مدیران را مسئول جذب اعتبارات دانست و گفت: مسئولین موظف هستند پروژه‌ها را پیگیری کنند و تا دنبال اعتبار نروند کار پیش نمی‌رود و این در حالی است که به عنوان یک ناظر و گاهی فراتر همگام با مجری گام برداشتم.

موحد با بیان اینکه برای حوزه‌های راهداری قول‌هایی گرفته شده است، گفت: من باید برای گرفتن بودجه در وزارت دادم را بزنم ولی اگر قرار بر این باشد که به جای مجری هم پیگیر باشم به هیچ کاری نمی‌رسم.

موحد پروژه رو گذر و زیر گذر دهدشت را پروژه حیاتی شهرستان خواند و گفت: باید هر چه زودتر این پروژه را تعیین تکلیف و معارضات آن را حل و فاز اجرایی آن انجام شود.

موحد در پایان با تاکید بر تلاش بیشتر مدیران گفت: معتقدم هر کجایی که مسئولیتی پذیرفتیم از قِبَل مردم بوده در راستای آن مسئولیت باید ایفای نقش کنیم

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.