×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
بیمارستان سلمان یاسوج با کمبود پزشک متخصص رو به رو است

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده عصر پنجشنبه در بازدید از بیمارستان سلمان یاسوج، افزود: کمبود پزشک متخصص از جمله مشکلات بیمارستان سلمان بوده و به عنوان مطالبه جانبازان باید توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی اقدامات لازم برای استقرار پزشک متخصص در این بیمارستان انجام شود.

احمد زاده تصریح کرد: این یادگاران دوران دفاع مقدس از استان و سایر استان‌ها در این مرکز هستند و بیشتر دغدغه بیکاری فرزندانشان را دارند.

وی ابراز داشت: برای اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران در دستگاه‌های اجرای پیگیری لازم را به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام خواهیم داد.

احمدزاده با تاکید بر فراهم شدن امکانات رفاهی در بیمارستان سلمان افزود: بیمارستان یک دستگاه آمبولانس دارد که قدیمی و فرسوده است و باید آمبولانس جدید اضافه شود.

استاندار با بیان اینکه کمبودهای بیمارستان سلمان یاسوج جبران شود، افزود: نیاز است از رئیس بنیاد شهید کشور دعوت کنیم تا با سفر به استان از نزدیک مشکلات جانبازان و ایثارگران را ببیند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط بیمارستان سلمان می‌تواند از اینکه هست بهتر باشد لذا بخشی از مواردی که در استان است را پیگیری و مابقی را در تهران دنبال خواهیم کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.