×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعتراض بازیکنان تیم ملی برای سفر ۲۲ ساعته به اروگوئه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران قرار بود بعد از لغو بازی دوستانه با کانادا، به کشور اروگوئه سفر کند و دیداری تدارکاتی با تیم ملی این کشور انجام بدهد.

در شرایطی که تیم ملی ایران بدون بازی تدارکاتی مانده بود، بازی با اروگوئه می‌توانست کمک بزرگی به ایران برای آماده سازی قبل از جام جهانی قطر باشد؛ با این حال برگزاری این مسابقه هم چند روز بعد از اعلام خبر بازی، منتفی شد.

بهرام رضاییان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: دیدار با اروگوئه نهایی شد ولی کوتاه‌ترین زمان برای سفر به این کشور ۲۲ ساعت است. بعضی از بازیکنان هم گفتند این فاصله باعث از دست دادن اردو و خستگی مضاعف می‌شود.

وی ادامه داد: دوستان می‌گویند در این فیفادی که طولانی‌ترین فیفادی است، بیشترین بهره را ببریم.

رضاییان همچنین تمایل کانادا برای حضور در قطر و انجام بازی تدارکاتی با ایران را رد کرد. وی گفت: چنین چیزی نبود که کانادا بخواهد به دوحه بیاید و فدراسیون ایران بگوید می‌خواهیم به کانادا برویم. انجام دو بازی تدارکاتی در کانادا قطعی بود و فقط بحث بازی سوم بود که آن هم نشد.

«چرا تیم ملی حاضر بود برای انجام یک بازی با کانادا به این کشور برود ولی برای انجام یک بازی با اروگوئه خودداری کرد؛ در حالی که مسافت هر دو کشور طولانی است؟» رضاییان در پاسخ به این سئوال گفت: قرار بود در کانادا حداقل دو بازی انجام بدهیم نه یک مسابقه.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.