×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
بررسی وضعیت مهاجم ۲۰ میلیون یورویی ایران/ طارمی در پورتو می‌ماند؟

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی بعد از دو فصل حضور در پورتو، اکنون یکی از چهره‌های اصلی این تیم است. این بازیکن ایرانی در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک بازیکن ناشناخته وارد پرتغال شد اما حالا به بازیکن کلیدی تیمی با جایگاه قهرمانی در اروپا تبدیل شده است. طارمی که حالا وب سایت ترنسفر مارکت او را ۲۰ میلیون یورو قیمت گذاری کرده است، شاید در سن ۲۹ سالگی آخرین فرصت‌ها را برای رسیدن به یک تیم بزرگ‌تر داشته باشد.

در این سال‌ها همواره بحث انتقال مهدی طارمی به تیم‌های بزرگ‌تر اروپا مطرح بوده است؛ بخصوص از زمان حضورش در پورتو و درخشش مقابل تیم‌های بزرگی چون یوونتوس، چلسی و آث میلان. در این مدت حتی خبرهایی جسته و گریخته حاکی از علاقه مندی باشگاه‌هایی چون میلان، آرسنال و تیم‌هایی از لیگ برتر انگلیس به مهاجم ایران بوده است.

این گمانه زنی‌ها در پایان این فصل هم برای طارمی ایجاد شده است؛ بخصوص که این بازیکن یکی از ارکان اصلی موفقیت پورتو برای کسب دو عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی پرتغال بود.

با این حال علیرضا نیکومنش مدیر برنامه طارمی تاکید می‌کند که هرگونه تصمیم گیری برای سرنوشت این بازیکن در اختیار باشگاه پورتو است؛ آن‌هم در شرایطی که طارمی دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

نیکومنش در این خصوص به روزنامه «رکورد» پرتغال گفت: شرکت من نماینده مهدی طارمی است اما قراردادی که مهم است، قرارداد او با پورتو است. طارمی دو سال دیگر با پورتو قرارداد دارد و ما احترام زیادی برای آن قائل هستیم.

بررسی وضعیت مهاجم ۲۰ میلیون یورویی ایران/ طارمی در پورتو می‌ماند؟

وی در پاسخ به این سئوال که آیا طارمی تمایل دارد به یک تیم بزرگ‌تر در اروپا برسد؟ تاکید کرد که این بازیکن از حضور در پورتو راضی است: «بین پورتو به عنوان یک باشگاه، رئیس، مربی، هم تیمی‌ها، هواداران، شهر و کشور، می‌توانم بگویم که طارمی در آنجا بسیار خوشحال است. همچنین یک برند بسیار خوب برای باشگاه است؛ ترکیبی از همه این چیزهایی که در مورد آنها صحبت کردم.»

مدیر برنامه مهاجم ایران ادامه داد: جاه طلبی طارمی نامحدود است، اما اولین و آخرین تصمیم با باشگاه پورتو است. آنها هستند که برنامه ریزی می‌کنند، آنها هستند که آنچه را که از بازیکن می‌خواهند می‌گویند و طارمی همیشه و صد درصد به آن احترام خواهد گذاشت.

روزنامه رکورد در بخشی از مطلب خود آورده است که طارمی در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با تیم پورتو ادامه خواهد داد و سپس در ادامه به نقل از نیکومنش نوشت: باشگاه‌ها بازار نقل و انتقالات خود را طبق قانون عرضه و تقاضا برنامه ریزی می‌کنند. البته همه می‌دانند که پورتو یک باشگاه بزرگ در فروش بازیکن است. در واقع پورتو پرفروش‌ترین باشگاه جهان است که تردیدی در آن نیست. آنها می‌دانند که بهترین چیز برای آینده بازیکن چیست. به همین دلیل است که آنها در لحظه مناسب با طارمی قرارداد بستند، به او کمک کردند تا پیشرفت کند و مطمئناً بهترین راه حل را برای همه طرف‌ها هرچه که باشد خواهند یافت.

این مدیر برنامه خاطرنشان کرد: آنها ممکن است فکر کنند که باید طارمی را بفروشند، با او ادامه دهند یا حتی پیشنهاد تمدید قرارداد بدهند. چه کسی می‌داند. همه گزینه‌ها امکان دارد و احترام متقابل زیادی وجود دارد.

به گفته نیکومنش، در سال جام جهانی که همه بازیکنان دنبال قرارداد و پیشنهادهای بهتر و بالاتر هستند، این وسواس از سوی طارمی برای ترک پورتو وجود ندارد. وی گفت: طارمی چیزهای بیشتری می‌خواهد اما آنچه که از مردم پورتو، هوادارانش و حتی هموطنان‌مان در ایران که او را بسیار دنبال می‌کنند، به عنوان پرچمدار کشورمان در فوتبال اروپا، می‌گیرد بسیار خوب است. ما باید [در مورد تمدید احتمالی قرارداد] صحبت کنیم. چرا که نه؟ او در پورتو بسیار خوشحال است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.