×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
بهترین کار برای جبران اعتماد از دست رفته مردم، “عذرخواهی” است

نمازی:

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مسئولان باید به دنبال جبران اعتماد از دست رفته مردم بروند، بهترین و ابتدایی‌ترین راهش هم عذرخواهی مسئولان از مردم است.

بهترین کار برای جبران اعتماد از دست رفته مردم،

رویداد۲۴  علی محمد نمازی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که امروز رئیس‌جمهور از گرفتن تصمیمات سخت صحبت می‌کند آیا این تصمیمات می‌تواند منجر به تغییر در کابینه شود یا خیر تصمیمات اقتصادی خواهد بود، گفت: اصل موضوع این است رئیس‌جمهوری که از ۲ دوره قبل هم کاندیدای ریاست جمهوری بوده است حداقل باید از آمادگی کامل برای قبول مسئولیت برخوردار باشد نباید در عرض یکسال نیاز به تغییر در کابینه باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد:، اما هنگامی که به وعده‌های عملی نشده و مشکلاتی که در همین یکسال با بد شدن شاخص‌های اقتصادی مخصوصاً رشد بی‌رویه نقدینگی، تورم، افزایش نرخ بیکاری، بدتر شدن ضریب جینی، عدم تسهیل کسب و کار، کاهش اعتماد عمومی و کمرنگ شدن امید در جامعه نگاه می‌کنیم تغییرات در کابینه و شرایط کشور به شدت احساس می‌شود.

وی بیان کرد: در باب وضعیت کشور می‌توان به عنوان نمونه به صحبت‌های آقای محسن هاشمی اشاره کرد، ایشان گفتند تا قبل از دولت آقای رئیسی انتشار خاطرات هاشمی که سند و منبع دست اولی برای محققان و علاقمندان به تحقیق در این زمینه باشد، بی‌مشکل بود، اما امروز مجبور به سانسور شده‌اند.


بیشتر بخوانید: رئیسی این بار تصمیمات نرم بگیرد/ باید هرچه زودتر تصمیماتی گرفته شود که مردم در آسایش قرار گیرند


وی با بیان اینکه بعضی از وزرا با مشکلات بیشتری روبه‌رو هستند و به نظر می‌رسد تغییراتی در کابینه اتفاق بیفتد، عنوان کرد: مسئله اقتصادی یا تصمیمات سیاسی که مطرح می‌شود جای سوال دارد چه تصمیماتی می‌خواهند بگیرند؟ این تصمیات آیا اقتصادی است؟ یا قرار است برخورد‌هایی با بعضی افراد انجام دهند؟ آیا این تصمیمات سخت و مشکل تنها برای مردم است که به قول آقای رئیسی و مخبر تحمل داشته باشند.

نمازی گفت: کشور‌هایی که تصمیمات مهم و سخت را درست انجام دهند به سرعت پیشرفت می‌کنند لازمه هر پیشرفتی هم انجام دادن کار‌های سخت است، اما این تصمیمات باید صحیح باشند! مردم و نخبگان می‌خواهند اطمینان پیدا کنند این کار‌های سخت درست انجام می‌گیرد یا خیر از همین رو مسئولان باید به دنبال جبران اعتماد از دست رفته مردم بروند، بهترین و ابتدایی‌ترین راهش هم عذرخواهی مسئولان از مردم است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی باید فوری به اصلاح برخی امور بپردازد، مثل رسیدگی به ساختمان‌های معیوب و آسیب‌دار. گزارشی شورای شهر تهران داده و آمارش در شبکه‌های مجازی انجام شد فارغ از این‌که برای کدام شورا است همین را مبنا قرار دهند و نمونه‌های ساختمان‌های ناایمن را بررسی کنند اگر درست بود اقدام کنند همین اقدامات علاوه بر دلگرمی مردم باعث می‌شود کار‌ها پیش برود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.