×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
رشوه‌بگیران ساخت متروپل مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشوه‌بگیران ساخت متروپل مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند، گفت: مقصران حادثه متروپل در آبادان با فضاسازی رسانه‌ای به دنبال انحراف افکار عمومی در مورد علل وقوع این فاجعه هستند.

رشوه‌بگیران ساخت متروپل مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند
رویداد۲۴ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به حادثه ساختمان متروپل آبادان و بر برخورد با متخلفان در ارتباط با بروز این حادثه تاکید کردند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه مقصران این حادثه با فضاسازی رسانه‌ای به‌دنبال انحراف افکار عمومی از واقعیات در ارتباط با این حادثه هستند که باید این موضوع به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: مقصران وقوع حادثه در ساختمان متروپل آبادان در هر مقامی که باشند باید مورد پیگیرد قانونی قرار گیرند و برخورد لازم با آنها صورت گیرد و باید مشخص شود که چه فرد یا افرادی رشوه گرفتند و مجوز آن را صادر کردند.

سلیمی همچنین افزود: حتی اگر افرادی در سمت‌های مختلف در حین انجام کار متوجه تخلف شده‌اند اما سکوت اختیار کردند نیز باید شناسایی شوند و این مسئولان باید نسبت به سکوت و عملکرد ناصحیح خود پاسخگو باشند.

رهبر انقلاب امروز ۱۴ خرداد با اشاره به جلوه‌هایی از فعالیت‌های ارزشمند مسئولان در روزهای اخیر، گفتند: چند شبانه‌روز حضور مستقیم یک وزیر در آبادان و ملاقات رئیس‌جمهور و معاون او با آسیب‌دیدگان حادثه و آرامش دادن به آنها، نمونه‌هایی با ارزش و درخور قدرشناسی است؛ البته باید عاملان خرابکاری‌ها در قضیه آبادان و در قضایای دیگر نیز مجازات شوند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.