×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
پرسپولیس باید به ثبات شخصیتی بازگردد/ استعفایم کار درستی بود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی با قهرمانی استقلال تهران به پایان رسید که پرسپولیس پس از کسب پنج جام متوالی این مسابقات به مقام دومی رسید تا همین موضوع باعث انتقادات و نارضایتی برخی هواداران از عملکرد فنی سرخپوشان شود.

بیژن ذوالفقارنسب عضو سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملکرد پرسپولیس در فصلی که گذشته عدم ثبات فنی و کم شدن میزان اتحاد در رختکن را جزو مهم‌ترین فاکتورها در تکرار نشدن قهرمانی‌های این تیم توصیف کرد. او با اشاره به کار سخت قهرمان ماندن نایب قهرمانی پرسپولیس را نیز قابل دفاع دانست اما راهکارهایی را برای تکرار موفقیت پرسپولیس پیشنهاد کرد.

مشکلات مالی تأثیرگذار بود

مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دلخوری همیشگی یحیی گل محمدی از عدم جذب بازیکنان مد نظر وی در ابتدای فصل گفت: آقای گل محمدی حق دارد از نبود استراتژی مناسب در باشگاه در ابتدای فصل ناراحت باشد. به هر حال ابزار موفقیت یک مربی بازیکنانش هستند. او باید بداند چه داشته‌هایی دارد و برای حل مشکلات فنی نیز بازیکن جذب کند. نمی‌شود صرفاً یک مربی را با کارنامه خوب در رأس کادر فنی حفظ کرد و از او بخواهیم با هر بازیکنی بهترین نتایج را بگیرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس مشکلات مالی داشت و نمی‌توانست بازیکن جذب کند. وقتی می‌گوئیم این مشکلات مالی تأثیر گذار است به دلیل عدم پرداخت مطالبات خارجی‌های پیشین است که باشگاه نتوانست لیست مد نظر سرمربی را جذب کند.

اتحاد گم شد

وی درباره بروز برخی حاشیه‌ها در رختکن پرسپولیس یادآور شد: فکر می‌کنم این موضوع یکی از اصلی ترین عوامل برای حفظ انسجام تیمی است. پرسپولیس مثل همیشه متحد به نظر نمی‌رسید. البته من فقط به عنوان یک تماشاگر این حس را داشتم چون نزدیک تیم نبودم ولی احساس می‌کردم این تیم نتوانسته است اتحاد فوق‌العاده خود را حفظ کند.

پرسپولیس باید به ثبات شخصیتی بازگردد/ استعفایم کار درستی بود

یحیی باید پخته‌تر رفتار کند

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره تأثیر استعفاهای یحیی گل محمدی در نتیجه‌گیری این تیم تصریح کرد: دیگر از یحیی گل محمدی انتظار می‌رود بالغ‌تر از همیشه رفتار کند. او شخصیت بسیار محجوب و خوبی دارد. صبوری کافی برای تیمی پر طرفدار مثل پرسپولیس نیاز است. مربیگری در تیم‌های اینچنینی واقعاً سخت است اما به هر حال مزایای خاص خودش را هم دارد که گل محمدی باید ابعاد گسترده‌ای را بسنجد و سپس اقدام کند.

استعفایم کار درستی بود

رئیس مستعفی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره احساس خود از استعفای زودهنگام از هیأت مدیره پرسپولیس تاکید کرد: من احساس کردم نمی‌توانم کمکی به باشگاه کنم. احساس کردم نمی‌توانم کاری کنم که گره مشکلات مالی پرسپولیس را باز کند. من همیشه روحیه معلمی خودم را حفظ کردم. گاهی اوقات برای کمک کردن باید رفت. استعفایم کار درستی بود.

پرسپولیس باید به ثبات شخصیتی بازگردد/ استعفایم کار درستی بود

گل محمدی بماند

او در پایان درباره ماندن یا رفتن یحیی گل محمدی گفت: بی انصافی است تالاش‌های او را نادیده بگیریم. گل محمدی با افکار مثبت و با روحیه انعطاف در مسائل فنی می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را با پرسپولیس تکرار کند. پرسپولیس نیاز به ثبات فنی دارد و با گل محمدی متواند به آن برسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.