×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
تازه واردهای «۳۰ ساله» در پرسپولیس/ وقتی گل‌محمدی در تنگنا ماند

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور بلافاصله پس از اتمام رقابت‌های فصل گذشته اقدام به جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی خود کرده‌اند تا بتوانند شروع خوبی در نقل و انتقالات داشته باشند.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که فعالیت‌های گسترده خود را از چند هفته قبل آغاز کرده بود توانست با چند بازیکن مطرح فوتبال کشور نظیر علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و … به توافقات لازم برسند تا این تیم حضوری قدرتمند در مسابقات فصل آینده داشته باشد.

ورودی‌های پرسپولیس نشان می‌دهد این تیم می‌تواند با بحران ناخواسته جدیدی به نام «سی سالگی» روبرو شود تا سرخپوشان پایتخت برای جایگزینی نفرات مد نظر یحیی گل محمدی چاره‌ای جز جذب بازیکنانی که امتحان خود را پس داده‌اند نداشته باشند.

سنگربان باتجربه ۲۹ ساله

علیرضا بیرانوند پس از دو فصل حضور نه چندان موفق در فوتبال اروپا به پرسپولیس بازگشت تا در اوج پختگی بار دیگر پیراهن این تیم را در ۲۹ سالگی بر تن کند. بیرانوند قرارداد سه ساله با پرسپولیس امضا کرده است تا در سال منتهی به جام جهانی قطر بار دیگر بتواند مقابل چشمان هواداران فوتبال خود را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیم ملی ایران به دراگان اسکوچیچ تحمیل کند.

بیرانوند در حالی به پرسپولیس بازگشته که عملکرد او در ماه‌های گذشته باعث شد تا امیر عابدزاده به دروازه‌بان اول تیم ملی ایران تبدیل شود. همین موضوع انگیزه‌های بیرانوند را بیش از پیش کرده است اما بدون شک هرگونه اشتباه از سوی این بازیکن، دیگر به عنوان یک گلر جوان مورد چشم‌پوشی کادر فنی و هواداران قرار نمی‌گیرد بلکه از او انتظار می‌رود نقش اصلی در رهبری خط دفاعی تیمش را بر عهده داشته باشد.

تازه واردهای «۳۰ ساله» در پرسپولیس/ وقتی گل‌محمدی در تنگنا ماند

تحقق رؤیای ۳۰ ساله دانیال

دانیال اسماعیلی فر در سال‌های گذشته همواره یکی از گزینه‌های خرید جذاب برای استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شد. او که یک دهه از فوتبال خود را در تیم‌های اصفهانی پشت سر گذاشت انتظار داشت بتواند با سپاهان اصفهان به راحتی صاحب پیراهن تیم ملی ایران شود اما فراز و نشیب‌های تیم سوم جدول رده بندی لیگ برتر فصل گذشته باعث شد تا اسماعیلی فر نیز هر از چند گاهی در اردوهای ملی‌پوشان حاضر شود.

همین امر سبب شد تا اسماعیلی فر پس از پایان قرارداد با زردپوشان به تهران آمده و مذاکره با پرسپولیس را نهایی کند. او در حالی پس از چهار فصل حضور در لیست خرید پرسپولیس با این تیم قرارداد می‌بندد که در سی سالگی به سر می‌برد.

بازگشت بازیکن ۳۳ ساله

روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس همراه بوده است. هافبک بازی‌ساز سپاهان پس از جدایی ناگهانی در تابستان سال ۱۳۹۸ از جمع بازیکنان پرسپولیس با نظر مثبت یحیی گل محمدی بار دیگر در جمع سرخپوشان پایتخت قرار گرفت تا این بتواند بار دیگر قلب پرسپولیس را برای استراتژی فنی فصل آینده در اختیار بگیرد.

رفیعی که ماه چهارم از ۳۳ سالگی خود را پشت سر می‌گذارد سودای قهرمانی دوباره با پرسپولیس را در سر می‌پروراند تا شاید در قامت بازیکن با تجربه بتواند فشار را از روی خود بردارد.

تازه واردهای «۳۰ ساله» در پرسپولیس/ وقتی گل‌محمدی در تنگنا ماند

«گنج» ۳۰ ساله

مرتضی پور علی گنجی در سی سالگی به آرزوی دوران کودکی اش رسید. مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت‌های طولانی مدت بار دیگر شرایط بازی کردن پیدا کرده است تا بعد از چند فصل لژیونر بودن به فوتبال ایران با پیراهن پرسپولیس بازگردد.

شاید شهباززاده هم بیاید

سجاد شهباززاده همچون فصل گذشته در لیست خرید پرسپولیس برای حضور در خط حمله قرار دارد. مهاجم متولد سال ۱۳۶۸ که اصالت اردبیلی دارد به توافق اولیه با پرسپولیس رسیده است اما بعید نیست صفرهای بیشتر سایر باشگاه‌ها در رقم قراردادش، او را بار دیگر از پرسپولیس جدا کند. شهباززاده برای پیوستن به پرسپولیس تنها یک هفته دیگر فرصت دارد چرا که درویش نمی‌خواهند برای مهاجم ۳۳ ساله فوتبال ایران بیشتر از اینها صبر کند.

امید به امیدها

دو بازیکن تیم فوتبال امید ایران در لیست خرید پرسپولیس هستند. مذاکره با آنها به دلیل حضور این تیم در جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا متوقف شده است تا امیدهای مد نظر یحیی گل محمدی بتوانند باشگاه‌های خود را برای انتقال به پرسپولیس راضی کنند.

البته درویش مذاکره با مدیران باشگاه‌های این دو بازیکن را نیز آغاز کرده است تا در صورت امکان با پرداخت پول رضایت‌نامه و حق رشد سامان فلاح یا عرفان شهریاری بتواند آنها را به پرسپولیس بیاورد و این تیم را از بحران بالا رفتن میانگین سنی نجات دهند.

مجرب‌های ماندگار قدیمی

امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و وحید امیری بدون شک در فصل آینده نیز با پرسپولیس به فوتبال خود ادامه می‌دهند تا این تیم نه تنها با ورودهای جدید بالای ۳۰ سال روبرو باشد بلکه قدیمی‌های پا به سن گذاشته را نیز در جایگاه محفوظ خود به همراه دارد.

تازه واردهای «۳۰ ساله» در پرسپولیس/ وقتی گل‌محمدی در تنگنا ماند

وقتی بازیکن سازی نیست

نگاه یکی از تیم‌های پر طرفدار فوتبال باشگاهی ایران به جذب بازیکنان پا به سن گذاشته در حالی رقم خورده است که فوتبال ایران بی شک با کمبود بازیکن مستعد در رده‌های پایه دست و پنجه نرم می‌کند. ورودی اندک بازیکنان حرفه ای در سال‌های اخیر باعث شده تا بازیکنان قدیمی همچنان در بورس نقل و انتقالاتی حضور داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.