×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
مهدوی‌کیا: تاوان جوان بودن تیم را دادیم/می‌خواهیم به المپیک برویم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران با تساوی برابر ازبکستان و کسب دو امتیاز از شکست برابر ترکمنستان و تساوی برابر قطر از صعود به مرحله بعدی رقابتهای قهرمانی آسیا بازماند و حذف زودهنگامی داشت.

مهدی مهدوی کیا پس از دیدار با ازبکستان و حذف تیم فوتبال امید گفت: با یک تیم جوان به این تورنمنت آمدیم و فکر می‌کنم تاوانش را هم با کنار رفتن از مسابقات پرداختیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با بیان این که هدف مان رفتن به المپیک است، تاکید کرد: به همین دلیل با تیم جوانی ازبکستان آمدیم تا تجربه کسب کنیم و دو سال بعد با همین بازیکنان به المپیک صعود کنیم‌. تیم ما دو سال از تیمهای دیگر کوچک تر بود.

مهدوی کیا در مورد کیفیت دیدار برابر ازبکسان گفت: برابر این تیم فوتبال خوبی بازی کردیم و فقط نتیجه خوبی نگرفتیم. در هر سه بازی از حریفان‌مان برتر بودیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ادامه داد: دو مشکل بزرگ داریم که یکی از آنها گل نزدن تیم ما است. دیگری هم مشکل بدنی بازیکنان ما است‌. بسیاری از آنها در لیگ ایران بازی نمی‌کنند و فیکس نیستند. وقتی شرایط بازی حساس می‌شود، باید بدن بازیکنان هم بتواند طبق شرایط مسابقه آمادگی داشته باشد. در هر حال ما با باخت به ترکمنستان تورنمنت را از دست دادیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.