×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شناسایی ۲٠هزار فقیر در کهگیلویه و بویراحمد که تحت  پوشش نیستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمد زاده در حاشیه نشست با رئیس بنیاد مستضعفان، افزود: بنیاد مستضعفان به عنوان نهادی پیشرو در محرومیت زدایی بوده و در مناطق محروم و دورافتاده این استان، جاده دسترسی، آب، برق، پوشش شبکه‌های تلویزیونی، اینترنت با مشکلاتی جدی مواجهند و نیازمند کمک و حمایت جدی دارند.

وی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد با ۲۵ درصد نفت، ۱۰ درصد آب و چند سد بزرگ احداث شده و در دست اجرا و با این همه سرمایه‌های خدادادی، اکنون ۶۰ روستای آن با تانکر آبرسانی می‌شوند و تعداد زیادی هم با تنش آبی مواجهند.

وی افزود: توجه به سطح گستردگی و عمق محرومیت در این استان، این نهاد انقلابی در مناطق لنده، دیشموک، زیلایی، سیلاب کلوار و دیگر مناطق محروم و دوره افتاده استان خدمات و وسعت کار خود را تعمیم بخشد.

استاندار تاکید کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد علوی در مناطق محروم دیشموک و لنده کارهای مهمی انجام داده اند، اما به دلیل شرایط سخت منطقه می‌طلبد توجهات به این مناطق بیشتر شود.

احمدزاده به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در بخش کشاورزی، آب و خاک اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری در ایجاد گاوداری شیری و محصولات لبنی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خاطرنشان کرد: طرح‌های آبرسانی در بخش کشاورزی در مناطق مختلف این استان داریم که با فعال شدن آنها به اشتغال و تولید استان کمک می‌کند و در این خصوص نیازمند حمایت هستیم.

شناسایی ۲٠هزار فقیر در کهگیلویه و بویراحمد که تحت  پوشش نیستند

استاندار گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی الگوی خوبی برای محرومیت زدایی و ایجاد زمینه برای کار و اشتغال است.

وی افزود: با توجه به عمق و گستردگی محرومیت در مناطقی از این استان توجهات این نهاد انقلابی بیشتر و فراگیرتر شود.

احمدزاده ابراز داشت: بیمارستان سلمان یاسوج ویژه ایثارگران که در آن بیماران ایثارگر، اعصاب و روان، شیمیایی و معلول بستری و تحت درمان هستند در ساختمانی قدیمی و متروکه است و فاقد تجهیزات مناسب و آمبولانس بوده که باید در این خصوص تدبیری شود و نیازمند کمک و حمایت این بنیاد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: موزه دفاع مقدس استان به لحاظ ساختمانی در وضعیت مناسبی نیست و انتظار داریم مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گفت: بیش از یک هزار ۸۰۰ فرزند ایثارگر در این استان متقاضی شغل هستند که از این نهاد انقلابی تقاضای بسترسازی برای ایجاد فرصت اشتغال این عزیزان هستیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.