×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
بی‌توجهی فدراسیون به تصمیم وزارت ورزش/ مجمع لغو شده برگزار شد!

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این مقرر شده بود که مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری امروز شنبه (۲۱ خردادماه) برگزار شود با این حال روز گذشته برگزاری این مجمع منتفی اعلام شد.

وزارت ورزش و جوانان این موضوع را در کانال تلگرامی خود هم به صورت رسمی اعلام کرد و حتی ۳۱ خردادماه را به عنوان زمان جدید مجمع اعلام کرد. رسیدگی به ادعاها و شکایات واصله برخی کاندیداهای احراز پست ریاست هم دلیل تاخیر ۱۰ روزه در برگزاری مجمع اعلام شد.

این در حالی است که اعضای مجمع فدراسیون سوارکاری امروز گردهم آمده اند تا طبق دعوتنامه دریافتی، مجمع را برگزار کنند!

قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در محل سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود اما با دستور وزارت ورزش به مسئولان مجموعه انقلاب، از ورود اعضای مجمع به این مجموعه جلوگیری شد به همین دلیل با هماهنگی کمیته ملی المپیک، سالن این کمیته در اختیار اعضای مجمع قرار گرفت. 

خبری که ساعت ۱۴:۱۷ دقیقه روز جمعه ۲۰ خرداد در کانال رسمی وزارت ورزش منتشر شد

مهدی ختار دبیر مجمع فدراسیون سوارکاری در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر گفت: قرار بود مجمع امروز برگزار شود، مقدمات کار هم انجام شده است بنابراین آن را برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: روز گذشته اینطور عنوان شد که وزارت ورزش تصمیم به لغو مجمع گرفته است درحالیکه این موضوع در پایگاه خبری این وزارتخانه اطلاع رسانی نشده بود. بعد از اینکه فدراسیون سوارکاری مجدد تاکید بر برگزاری مجمع گرفت، وزارت ورزش هم به صورت رسمی خبر از لغو آن داد. با این حال ما امروز مجمع را برگزار می کنیم.

ختار که از محل برگزاری مجمع فدارسیون سوارکاری با خبرنگار مهر صحبت می کرد، خاطرنشان کرد: قرار بود مجمع در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود اما  جلوی ورود ما را گرفتند. به همین دلیل به محل سالن کمیته ملی المپیک و پارالمپیک آمده ایم و مجمع را اینجا برگزار می کنیم.

دبیر مجمع فدراسیون سوارکاری در واکنش به این پرسش که «وقتی وزارت ورزش برگزاری مجمع را منتفی اعلام کرده، برگزاری اینچنینی آن قانونی است؟»، گفت: طبق اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی، وزیر ورزش یا یکی از معانان وی فقط یکی از اعضای مجمع هستند. مجمع هم در صورتی که به حد نصاب قانونی برسد، می تواند برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تصمیم وزارت ورزش در حالی توسط فدراسیون سوارکاری وتو شده که دو کاندیدای این فدراسیون نسبت به عدم اطلاع رسانی دیرهنگام برای تایید صلاحیت شان و حضور در مجمع خواستار لغو برگزاری مجمع شده بودند.

خبرگزاری مهر طی روزهای گذشته در مطالب مختلف با عنوان «اعتراض دو نامزد به پنهان کاری»، «برگزاری انتخابات سوارکاری با ۳ کاندیدا/ نه تحقیق و تفحص مانع شد نه اعتراضات» و «چالش عضو هیات مدیره پرسپولیس در انتخابات سوارکاری» به این موضوع پرداخته بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.