×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
کهگیلویه و بویراحمد تنها استان فاقد بازارچه صنایع دستی است

به گزارش خبرنگار مهر، نادیا صداقت ظهر یکشنبه در نشست کمیته امور بانوان با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه صنایع دستی برای فروش محصولات صنایع دستی بانوان افزود: اعتبار احداث این بازارچه تأمین شد اما با مشکل زمین مواجه شدیم و همین موضوع باعث برگشت خوردن اعتبارات شد تا کهگیلویه و بویراحمد تنها استان کشور باشد که فاقد بازارچه صنایع دستی است.

وی با بیان اینکه امور بانوان و خانواده استانداری در راستای حمایت از جوانی جمعیت و فرزند آوری برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد، اظهار کرد: توجه به اشتغال زنان خودسرپرست از جمله برنامه‌های حوزه بانوان در سال ۱۴۰۱ است.

وی بر لزوم توجه به سلامت و نشاط اجتماعی در میان بانوان تاکید کرد و از اجرای کارگاه‌های اجتماعی توسط سمن‌ها خبر داد.

صداقت با بیان اینکه بسیاری از شهرهای استان فاقد پارک بانوان هستند، گفت: برش استانی نقشه فرهنگی کشور در صورت تصویب تهیه می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با اشاره به برنامه‌های استان برای کمک به جوانی جمعیت و فرزندآوری گفت: تسهیلات مسکن به خانواده‌هایی که دارای سومین فرزند شود اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از امر مقدس ازدواج، برای زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها از آبان ۱۴۰۰ به بعد بود تسهیلات در نظر گرفته شد که ۱۶ نفر برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیونی به بانک معرفی شدند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری با اشاره به لزوم تشکیل صندوق‌های خرد در مناطق مختلف استان گفت: به همت صندوق کارآفرینی امید ۱۳۰ صندوق خرد در استان تشکیل شده است.

وی افزود: در سال جاری امور بانوان اعتبار خوبی برای بخش‌های اقتصادی جذب کرده که متقاضیان می‌توانند با معرفی دفتر امور بانوان از تسهیلات ۴ درصدی صندوق کارآفرینی امید بهره‌مند شوند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.