×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجیدی دست مدیریت رادر پوست گردو گذاشت/تیم ملی آینده درخشانی ندارد

ادموند اختر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییراتی که در کادر فنی استقلال رخ داد گفت: مجیدی دست مدیریت باشگاه را در پوست گردو گذاشت. در فصل نقل و انتقالات تیم باید با تفکرات سرمربی بسته شود اما هنوز نمی‌دانیم آیا استقلال سرمربی اش داخلی خواهد بود یا خارجی و این می‌تواند به تیم ضربه بزند.

وی در مورد انتخاب سرمربی جدید هم گفت: زمان به سرعت از دست می‌رود. اسامی خوبی را می‌شنویم اما هنوز معلوم نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد؟ خارجی‌های ناشناس مثل تخم مرغ شانسی می‌مانند و مشخص نیست آیا می‌توانند موفق شوند یا خیر.

مهاجم پیشین استقلال ادامه داد: در روزهای گذشته هواداران فشار بیشتری گذاشتند تا مربی خارجی بیاید. خارجی‌ها تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. فشار تماشاگر را راحت تر می‌پذیرند و تلاش می‌کنند موفق باشند اما مربی داخلی وقتی کوچک‌ترین اتفاقی بیافتد باید جوابگوی همه باشد.

وی در مورد تیم ملی ایران با اینکه آیا در جام جهانی می‌تواند بدرخشد گفت: در حدود ۲۰ سال گذشته تیم ما هیچ وقت آینده درخشانی نداشته است. چندین سال است که نتوانسته ایم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم، کارنامه درخشانی نداریم و حالا با این شرایط می‌خواهیم به جام جهانی برویم. بازی‌های تدارکاتی مان یک به یک لغو می‌شود اما برخی‌ها فکر می‌کنند مقابل انگلیس شکست می‌خوریم، با ولز مساوی می‌کنیم و آمریکا را می بریم. متأسفانه ما تدارکی نداشتیم که دلخوش به برد شویم. اعتقاد دارم سه بازی که در جام جهانی انجام می‌دهیم بازی‌های تدارکاتی خوبی خواهد بود تا بتوانیم در جام ملت‌های آسیا موفق باشیم.

مهاجم پیشین استقلال افزود: تیم امید ما به راحتی حذف شود. اینها همه نشان می‌دهد که هرگز با یک تدارکات قوی وارد مسابقات نشده ایم و انتظارات زیادی هم از فوتبالمان داریم.

اختر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در زمان باقی مانده تا شروع جام جهانی اتفاقات خوبی برای فوتبال ما رخ دهد هر چند که شرایط اصلاً خوب نیست اما تنها می‌توانیم امیدوار باشیم و این امیدواری را از دست ندهیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.