×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
میزهای بزرگ به مردان کوچک رسیده است/ بازی انگلیس تنم را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، حذف زودهنگام تیم فوتبال امید با حذف زودهنگام از جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا با انتقادات و تخریب‌هایی از سوی برخی پیشکسوتان درباره عملکرد مهدی مهدوی کیا همراه شد تا ادامه همکاری سرمربی تیم امید را تحت تأثیر قرار دهد.

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد تیم فوتبال امید ایران در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ آسیا که در ازبکستان برگزار شد، گفت: در فوتبال آسیا خیلی کمتر اسم ترکمنستان را شنیدیم و انتظار می‌رفت این تیم را شکست دهیم اما فکر می‌کنم قطعاً و حتماً آقای مهدوی کیا باید کارشان را ادامه دهد. او تلاش می‌کند برای تیمی که هیچ حمایتی نمی‌شود.

مهدوی کیا با قبلی‌ها فرق دارد

کارشناس فوتبال ایران درباره دو تساوی و یک شکست شاگردان مهدوی کیا در دور مقدماتی که منجر به حذف شد، ادامه داد: ما در چند دهه اخیر هیچ وقت شرایط خوبی در تیم امید نداشتیم. به نظرم دفعات قبلی یکی از عوامل خیلی مهم که نتیجه نگرفتیم عدم انتخاب سرمربی آگاه بود.

وی با توصیف شخصیت کاریزماتیک مهدوی کیا تاکید کرد: او کاملاً شرایط متفاوتی نسبت به قبلی‌ها دارد. مهدوی کیا را هم جامعه و هم بازیکنان قبول دارند. علم روز دنیا را مهدوی کیا در کلاس‌های مختلف که در اروپا پشت سر گذاشته است آموخته و می‌تواند آن را به جوانان منتقل کند.

میزهای بزرگ به مردان کوچک رسیده است/ بازی انگلیس تنم را لرزاند

نیاز به دفاع من ندارد

حاج رضایی تاکید کرد: مهدوی کیا نیاز به دفاع من ندارد. عملکرد او بهترین دفاع از خودش است. باید اجازه داد مهدوی کیا کارش را دنبال کند تا کمترین بارقه موجود در فوتبال ملی تبدیل به خورشیدی پهناور شود.

روزهای بی در و پیکر فدراسیون فوتبال

مربی پیشین تیم ملی ایران با انتقاد تند و تیز از عملکرد مدیران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در روزهای بی در و پیکری فدراسیون که هرگز مثل آن را ندیده‌ام مهدوی کیا یک الماس درخشان است. من مشکل را مهدوی کیا نمی‌بینم بلکه مدیران بی‌کفایتی که تیم‌های ملی را هیچ حمایتی نمی‌کنند دیدم. البته دیگر برای آنها هم اهمیتی ندارد. آقایان کبریت را زیر فوتبال ایران گرفته‌اند حالا دیگر چه اشکالی دارد مهدوی کیا را هم بسوزانند.

میزهای بزرگ به مردان کوچک رسیده است/ بازی انگلیس تنم را لرزاند

بوی خوش نمی‌آید

حاج رضایی درباره نحوه حمایت از تیم ملی بزرگسالان نیز در فیفا دی خردادماه زبان انتقاد گشود و گفت: به هیچ عنوان بوی خوشی از این تیم ملی به مشام مردم نمی‌رسد. امیدوارم بدون وعده‌های آن‌چنانی در همین فرصت خیلی کم مردم را بی دلیل امیدوار نکنند. اندازه کافی درد و نگرانی داریم که دیگر نباید بیش از پیش به مردم درد را هدیه دهیم. واقعاً نمی‌خواهم بذر نا امیدی بپاشم اما باید واقعیت را گفت که شاید آقایان از خواب غفلت بیدار شوند.

مدیران کوچک پشت میزهای بزرگ

او که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران را به عنوان مربی دارد درباره ادامه انتقادات از دراگان اسکوچیچ به دلیل عدم توجه به برنامه آماده سازی تیم ملی ایران تصریح کرد: مشکل در تیم ملی ایران تنها به اسکوچیچ ختم نمی‌شود بلکه مدیران کوچک که پشت میزهای بزرگ با تفکرات کوتاه نشسته‌اند مشکلات را ایجاد می‌کنند. آنها واقعاً احساس نمی‌کنند مدیون مردمی هستند که در میان انبوه مشکلات به فوتبال دل بسته اند؟! برایم عجیب است چرا به این چیزها فکر نمی‌کنند.

او یادآور شد: من شخصاً مطمئنم خیلی اشتباه داشته ام و گاهی اوقات به کارهای خودم که نگاه می‌کنم می‌بینم جاهایی اشتباهت داشته ام اما می‌دانم حداقل به مردم دروغ نگفته و نمی‌گویم. می‌خواهم این روند را به جوانانی که به فدراسیون آمده اند هم بگویم. واقعاً سال‌های بعد می‌فهمند شرف ارج و قرب جای هیچ چیز را نمی‌گیرد.

میزهای بزرگ به مردان کوچک رسیده است/ بازی انگلیس تنم را لرزاند

انگلیس تنم را لرزاند

حاج رضایی درباره بازی‌های سخت تیم ملی ایران مقابل انگلیس، آمریکا و ولز در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ هشدار داد: وقتی بازی تیم ملی انگلیس و آلمان را دیدم تن و بدنم لرزید چون انگلیس اصلاً فضای زمین را به تیمی همچون آلمان نمی‌داد آن وقت تیم ملی ایران که شرایط اصلاً مطلوبی از لحاظ تدارکات ندارد. فاجعه است نسل فوق العاده فوتبال ایران باید اسیر بدترین مدیران شوند.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: بازی‌های خیلی سختی داریم که تمام وجودم را نگران کرده است مبادا عزت فوتبال ملی خدشه دار شود. ولز تیم بسیار قدرتمندی است. به شخصه شناخت کافی از آمریکا ندارم اما فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین گروه‌ها را در طول تاریخ این بازی‌ها خواهیم داشت.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.