×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
واکنش سرپرست فدراسیون فوتبال به تغییر اسکوچیچ و مذاکره با کی‌روش

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در واکنش به احتمال تغییر در راس کادر فنی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر گفت: اسکوچیچ با تیم ملی قرار داد دارد و مورد حمایت کامل فدراسیون فوتبال است اما به اعتقاد بنده و اعضای هیات رئیسه اولویت ارکان فدراسیون تیم ملی است و بزرگتر از نام فوتبال کشور نام دیگری نیست. ما هر کاری را برای سربلندی فوتبال مان و تیم ملی انجام خواهیم داد.

ماجدی تاکید کرد: با این حال تا الان که صحبت می کنم اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و ما هم متعهد هستیم به قرارداد با ایشان. 

وی در پاسخ به این پرسش که فدراسیون فوتبال تا کجا استقلال و اختیار دارد گفت: هیچ نهادی به ما فشار وارد نکرده است. یکی از الزاماتی که فیفا و کنفدراسیون آسیا تاکید دارند این است که شخص سومی در مسائل فوتبال دخالت نداشته باشد. 

ماجدی ادامه داد: تا الان هم که من هستم نه کسی فشاری به من وارد کرده است و نه اجباری بوده که کاری را انجام بدهم. البته یک جاهایی دوستان مشورت می دهند. عقل سلیم این است که مشورت ها را بپذیریم. 

سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به عملکردش در فدراسیون تاکید کرد: چند موضوع مختلف وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها من و همکارانم خوب کار کردیم و به خودم در این مدت نمره ۱۵ می‌دهم.

ماجدی درباره اردوهای تیم ملی گفت: برای فیفادی بعدی فقط یک هفته زمان داریم. از ۲۸ شهریور تا پنج مهر.

وی ازامه داد: باید تمام هم و غم خود را بگذاریم و از فردا بازی با الجزایر هم این برنامه‌ریزی با تشکیل کارگروه شروع شده است‌. قرار است این کارگروه هر هفته گزارش کار بدهد. باید برای تیم ملی حداقل دو بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم.

میرشاد ماجدی در واکنش به اظهار نظر وینگادا که عنوان کرده بود کی روش سرمربی یک تیم آسیایی در جام جهانی خواهد بود گفت: اینها بجز حاشیه‌سازی چیز خاصی نیست. هیچ صحبتی با ایشان و هیچ مربی دیگری نشده است. 

سرپرست فدراسیون فوتبال در پایان تاکید کرد: تمام تلاشمان را می کنیم با وجود تحریم ها و مشکلاتی که وجود دارد تیم ملی را به بهترین شکل ممکن برای حضور در جام جهانی آماده کنیم. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.