×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
برق هفت اداره کهگیلویه و بویراحمد قطع شد/ الگوی مصرف رعایت نمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین عادلی نسب ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، تمامی ادارات، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی موظف هستند نسبت به کاهش بار مصرفی خود در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد و ۶۰ درصد غیر از ساعات اداری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیر ضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

وی ابراز داشت: بر همین اساس، شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به پایش بار مصرفی ادارات استان اقدام و پس از ارائه اخطار و همکاری نکردن آن ادارات در جهت رعایت مصوبه ذکر شده، برق این ادارات قطع شد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه اداره برق شهرستان باشت حتی به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف مشمول این مصوبه شده است، گفت: برق شرکت آب و فاضلاب استان با دو زیرمجموعه آب و فاضلاب شهری و روستایی در شهرستان‌های گچساران و باشت و اداره کل امور آب استان به همراه اداره امور آب گچساران به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برق قطع شد.

عادلی نسب گفت: پایش دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام بوده و هر نهادی که در رعایت الگوی مصرف برق سهل انگاری کند به طور حتم برق آن قطع می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.