×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هموطن کی‌روش گزینه اصلی نیمکت استقلال/ سرمربی لیسیون جانشین مجیدی

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال بعد از استعفای فرهاد مجیدی از هدایت این تیم هنوز موفق به انتخاب سرمربی جدید نشده است. استقلال گزینه‌های مختلفی را برای مذاکره در نظر گرفت و اقداماتی هم انجام داد اما این مذاکرات هنوز به صورت قطعی به نتیجه نرسیده است.

اولین و جدی ترین گزینه استقلال، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد بود که او به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در ادامه مذاکراتی با الکس نوری مربی دو رگه ایرانی – آلمانی انجام داد که این مذاکرات هم نتیجه‌ای در پی نداشت و نوری پیشنهادات باشگاه را قبول نکرد.

به موازات این اقدامات، استقلالی‌ها سراغ گزینه‌های خارجی هم رفتند تا در صورت نیاز نیمکت فصل آینده این تیم را به مربی خارجی بسپارند.

یکی از این مربیان، «ریکاردو مانوئل آندراده» یا همان «سیلوا سا پینتو» بازیکن سابق تیم ملی پرتغال است که در کشورهای مختلف سابقه مربیگری دارد.

پینتو کار سرمربیگری را در سال ۲۰۱۲ و با نیمکت تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد و کار در باشگاه‌های دیگر پرتغالی از جمله براگا، موریرنسه و بلننزس را هم در کارنامه دارد. الفتح عربستان، ستاره سرخ صربستان، استاندارد لیژ بلژیک… از دیگر تیم‌هایی است که پینتو در آن کار کرده است.

این مربی فصل قبل در لیگ پرتغال و تیم موریرنیزه مشغول به کار بوده و به واسطه بازیکنان ایرانی شاغل در این کشور از جمله مهدی طارمی، علی علیپور، پیام نیازمند و… فوتبال ایران را می‌شناسد.

البته در سال ۱۳۹۸ و بعد از کناره گیری «لیکنز» از تیم تراکتور تبریز، بحث حضور پینتو روی نیمکت سرخپوشان تبریزی هم مطرح شده بود که این مربی در نهایت ترجیح داد به ایران نیاید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.