×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
دوئل جذاب سرمربیان سابق تیم ملی فوتسال زنان ایران در غرب آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتسال زنان غرب آسیا امروز چهارشنبه با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی در کشور عربستان پیگیری می‌شود. در یکی از دیدارهای حساس این مرحله، تیم ملی کویت به مصاف تیم عراق می‌رود و برنده این دیدار راهی فینال خواهد شد.

این مسابقه در واقع تقابل دو سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان ایران هم هست. شهرزاد مظفر که با ایران به عنوان قهرمانی آسیا هم دست یافت، چند سالی است که هدایت کویت را بر عهده دارد. در سوی دیگر میدان، شهناز یاری است که اخیراً سرمربی عراق شده است.

داستان جدایی مظفر و یاری از تیم ملی ایران چندان متفاوت از هم نیست. مظفر بعد از قهرمانی با تیم زنان کشورمان در قاره آسیا، به دلیل مشکلات مالی فدراسیون فوتبال و عدم پرداخت مطالباتش، قید کار در ایران را زد و راهی کویت شد. باوجود ضعیف بودن فوتسال زنان در کویت، مظفر با تدوین برنامه‌های بلندمدت قصد دارد این تیم را به تدریج در قاره آسیا به یکی از تیم‌های قدرتمند تبدیل کند.

کویت چندی پیش با مظفر به عنوان نایب قهرمانی مسابقات فوتسال زنان جام خلیج فارس دست یافت.

شهناز یاری اما بعد از حدود یک سال کار در تیم ملی ایران و به دلیل عدم حمایت فدراسیون برای برپایی اردوها و بازی‌های تدارکاتی قید کار در تیم ملی را زد و راهی تیم لیگ برتری سایپا شد. یاری در مرحله مقدماتی غرب آسیا با عراق ابتدا برابر بحرین شکست خورد و سپس برابر فلسطین با هفت گل پیروز شد.

در دیگر بازی نیمه نهایی، تیم عربستان به مصاف بحرین خواهد رفت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.