×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
شرط موفقیت سرمربی جدید استقلال/ مسئولان باید او را توجیه کنند!

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور سرمربی جدید استقلال در ایران گفت: زمان زیادی سپری شد تا سرمربی جدید انتخاب شود. گزینه‌های داخلی و خارجی زیادی بودند که گفته می‌شد قرار است به استقلال بپیوندند اما هیچکدام نتوانستند بنا به دلایلی هدایت آبی پوشان را به عهده بگیرند و بالاخره با تلاش مدیران استقلال ساپینتو توانست برای دو فصل سرمربی استقلال شود.

این پیشکسوت ادامه داد: اگر چه گفته می‌شود او عملکرد موفقی در تیم‌های تحت سرمربیگری اش نداشته است. اما اعتقاد دارم اگر بازیکنان قدیمی حفظ شوند و نفرات جدیدی به جمع آبی پوشان اضافه شوند آبی‌ها می‌توانند یک فصل موفق دیگر را همراه با قهرمانی به پایان برسانند.

فنونی زاده تاکید کرد: امیدوارم مسئولان استقلال پینتو را توجیه کرده باشند که اینجا استقلال است و شرایط خاص خودش را دارد. او باید بداند که هواداران استقلال انتظار زیادی از او دارند. هم می‌خواهند قهرمان شوند و هم دربی را با موفقیت به پایان برسانند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: هواداران استقلال به طور حتم از سرمربی جدید حمایت خواهند کرد. همانطور که فصل گذشته تحت هر شرایطی کنار مجیدی بودند و هرگز دست از حمایت او برنداشتند.

هافبک پیشین استقلال در مورد سرمربی جدید هم گفت: به طور حتم مربی که در اروپا کار می‌کند می‌داند شرایط چگونه است. نظم و انضباط سرلوحه کار مربیان خارجی است. بنابراین تمام امکانات باید فراهم شود تا سرمربی جدید بتواند با آرامش به کارش ادامه دهد. مطالبات او باید زود پرداخت شود تا دوباره اتفاقاتی که برای استراماچونی رخ داد برای ساپینتو رخ ندهد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به یک مربی داخلی خوب و با تجربه در کنار سرمربی جدید ضروری است. گزینه‌های زیادی معرفی شدند که امیدوارم مدیران استقلال یکی از این بهترین‌ها را به جمع کادر فنی اضافه کنند تا شاهد موفقیت‌های استقلال باشیم.

وی در پایان گفت: به طور حتم پینتو روزهای سختی در استقلال دارد. هواداران باید از او حمایت کنند و او را تنها نگذارند. یادمان باشد که استراماچونی هم روزهای ابتدایی نتایج ضعیفی گرفت اما هر چه از زمان بازی‌ها گذشت بهتر شد و در آن زمان استقلال به یک تیم رویایی تبدیل شد.

این پیشکسوت در پایان تاکید کرد: بنابراین باید همیشه از او حمایت کرد تا این مربی بتواند نکات فنی خود را در اختیار بازیکنان قرار داده و استقلال یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.