×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
اعتبارات دستگاه های فرهنگی شهرستان کهگیلویه افزایش خواهد یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعزیز موسوی اصل چهارشنبه شب در نشست با مسئولین تبلیغات اسلامی شهرستان، افزود: رشد عرصه‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و انقلاب‌اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: از اعتبارات خزانه‌ای جذب نشده قسمتی که قابل جابجایی است را به پروژه‌های فرهنگی اختصاص می‌دهیم.

موسوی اصل با بیان اینکه انتظارات ما از سازمان تبلیغات هویت‌بخشی به فلسفه وجودی و اجرای کامل رسالت این سازمان در شهرستان است، گفت: تحقق اهداف باید به شکلی باشد که علاوه بر وظایف ذاتی، بر توسعه پتانسیل‌های فرهنگی شهرستان تأثیر بگذارد.

وی بر ضرورت تبلیغات دینی_ مذهبی در عرصه‌های کنونی و پیش رو تاکید کرد و اظهار کرد: امروز مواجهه با حملات و تهاجمات فرهنگی دشمن بیشتر شده و ضرورت وجود تبلیغات مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، الهی و فعالیت‌های عرصه نهضت تبلیغات اسلامی به نحو هدفمند و مؤثر بیش از پیش احساس می‌شود.

موسوی اصل افزود: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند محور تبیین در زمینه‌های مختلف و به ویژه تبیین ارزش‌های دینی و الهی باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه نیز در این نشست گفت: نقش تشکیلات دینی و مذهبی و تحقق اهداف بسیار مهم و محسوس است.

حجت الاسلام مجید بهادری افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با تقویت ارزش‌های اسلامی به خوبی در تمامی مسئولیت‌ها تاکنون ایفای نقش کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با هم‌افزایی با نهادها و مشارکت مؤثر با نهادهای فرهنگی در راستای ثمر بخشی بیشتر و اعتلای شرایط هدفگذاری و اقدام شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.