×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
دریکی از تیم‌های بزرگ جهان هستم/ می‌خواهم چهار جام قهرمانی بیاورم

به گزارش خبرنگار مهر، «ریکاردو ساپینتو» که روز سه شنبه به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال معرفی شد، عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری شرکت کرد. وی قبل از صحبت در مورد دلایل پذیرفتن پیشنهاد باشگاه استقلال، قراردادش را با حضور مصطفی آجورلو به امضا رساند.

خوشحالم که در یکی از تیم های بزرگ جهان هستم

ساپینتو در این نشست گفت: از مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که من را به باشگاه استقلال دعوت کرد. خوشحالم که در یکی از بزرگترین تیم های جهان هستم. تیمی که نزدیک به ۴۰ میلیون هوادار دارد. همیشه رویای حضور در این تیم را داشتم. یکی از بهترین تجربه های زندگی من خواهد بود و امیدوارم با همکاری همدیگر بتوانیم یک قهرمانی دیگر را رقم بزنیم. 

همیشه خواهیم جنگید

همیشه روحیه جنگندگی را حس خواهید کرد. فرقی نمی کند بازی دوستانه باشد یا رسمی. همیشه برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. از همینجا هم به فرهاد مجیدی تبریک می گویم به خاطر قهرمانی در فصل گذشته. بازیهای زیادی از استقلال دیدم و باید بازیهای بیشتر را هم ببینم. 

مثل گذشته تلاش می کنیم 

این را هم باید بگویم که دلیل برد تیم استقلال کیفیت بازیکنان بود. خیلی منسجم در دفاع عمل می کردند. خیلی می جنگند به عنوان یک خانواده و همیشه باهم هستند. خیلی رقابت پرفشاری بود و هیچ باختی نداشتند. فصل عالی را سپری کردند. ما هم همین راه را خواهیم رفت. مسئولیت خطیری روی دوش ماست. همه تلاش می کنند قهرمانی را بگیرند. باید بیشتر از همیشه آماده تر باشیم. باید به همه بگوییم که ما توان بردن را داریم. این چالشی است که ما برای فصل بعد داریم. 

می خواهم چهار قهرمانی بیاورم

وقتی بازیکنان برای روز اول فصل می آیند باید خیلی عصبانی باشند که بخواهند ببرند و این روند را ادامه دهند. یک بار مزه قهرمانی را چشیده اند و این مزه خیلی دلچسب است و نمی خواهیم آن را از دست بدهیم. همانطور که گفتم ما چالش بزرگی را پیش رو خواهیم داشت. از من نخواهید که کار خاص و خارق العاده ای را انجام دهم. فقط می خواهم چهار قهرمانی برای استقلال بیاورم.

با جو صمیمی دوباره قهرمان می شویم

ذهنیت همه ما یکی است و دوست نداریم بازنده باشیم. این ذهنیتی است که من می خواهم با آن کار کنم و ادامه بدهم. این چیزی است که من اول از خودم خواسته ام و بعدا از دیگران می خواهم. امیدوارم زمانی که بازیکنان جمع شدند یک جو صمیمی در تیم درست شود و تا آخر هم این فضا وجود داشته باشد. قطعا با همین جو است که ما در پایان فصل قهرمان خواهیم شد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.