×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
پایان ماجرای مهدوی‌کیا و پرسپولیس/ گل‌محمدی همچنان دنبال دستیار

به گزارش خبرنگار مهر، جدایی حمید مطهری، مظاهر رحیم پور و داود فنایی از کادر فنی پرسپولیس باعث شد تا یحیی گل محمدی دیگر هیچ کدام از دستیاران مورد اعتماد خود را برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر در اختیار نداشته باشد.

«آلین دینکا» با وجود تکذیب‌های باشگاه تراکتور تبریز همچنان گزینه جانشینی فنایی برای هدایت دروازه‌بان‌های پرسپولیس محسوب می‌شود. «لوسادا» نیز بدنسازی پرسپولیس را جای رحیم پور در فصل آینده بر عهده خواهد گرفت اما همچنان تکلیف جانشین دستیار اول سرمربی پرسپولیس مشخص نیست.

مطهری پیشنهاد نساجی مازندران را بر عهده گرفت تا او همچون مجتبی حسینی که زمانی دستیار یحیی گل محمدی بود فعالیت خود را به عنوان سرمربی ادامه دهد.

جای خالی دستیار شماره یک برای گل محمدی شایعاتی درباره احتمال حضور مهدی مهدوی کیا در کنار او ایجاد کرد. سرمربی تیم فوتبال امید ایران که با این تیم نتوانست از مرحله گروهی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا صعود کند هیچ تصمیمی برای مربیگری در فوتبال باشگاهی کشور ندارد.

از این رو نه تنها پیشنهاد سرمربیگری دو تیم لیگ برتری را رد کرده بود بلکه قصدی هم برای حضور در تیمی که فوتبال خود را در آنجا رونق بخشید، ندارد.

پایان ماجرای مهدوی‌کیا و پرسپولیس/ گل‌محمدی همچنان دنبال دستیار

یحیی گل محمدی هنوز اسمی را برای جانشینی مطهری در کادر فنی این تیم به مسئولان باشگاه اعلام نکرده است اما قطعا مهدوی کیا در بین آنها نخواهد بود.

‌مهدوی کیا نیز به هیچ وجه حاضر نیست در لیگ برتر فوتبال دستیاری کند و تنها در صورت فراهم شدن شرایط مورد نظر خودش به فعالیت در فوتبال باشگاهی کشور به عنوان سرمربی توجه خواهد کرد در غیر این صورت همچنان سرمربی امیدهای ایران باقی می‌ماند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.