×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طلاق در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹درصد افزایش یافت/ نسق حذف خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، زمان خوب ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: در حال حاضر ۳۲ دفتر ازدواج و ۳٠ دفتر طلاق در استان داریم که در سال ۹۹، شش هزار و ۴۸۶ ازدواج در این دفاتر به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴٠٠، شش هزار و ۸۷ ازدواج در دفاتر مربوطه به ثبت رسید، اظهار داشت: کاهش شش درصدی این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل را شاهدیم.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با اشاره به رشد ۱۹ درصدی طلاق در استان، از ثبت ۱۳۶۸ طلاق در سال ۹۹ خبر داد و ابراز داشت: ۱۶۳۲ طلاق سال گذشته بیانگر رشد این آمار به نسبت سال ۱۳۹۹ است.

وی افزود: همچنین در سه ماهه ۱۴٠۱، ۳۷۴ طلاق در دفاتر مربوطه ثبت شد.

خوب به واحدهای ثبتی اشاره و ابراز داشت: پنج واحد ثبتی در استان فعال بوده و مجوز ایجاد واحدهای ثبتی باشت و لنده نیز محقق شده است.

خوب با اشاره به اینکه سامانه‌های پذیرش ثبت از متقاضیان فعال بوده، ابراز داشت: سال گذشته، ۲۴۵ هزار و ۱۴۹ پرونده در واحدهای ثبتی پذیرش شد.

وی کاداستر کشاورزی را یکی از مهمترین موضوعات ابلاغی دانست و تصریح کرد: با اجرای این برنامه نسق های زراعی تا سال ۱۴٠۴ حذف و ساماندهی زمین‌های زراعی با اجرای کاداستر محقق می‌شوند.

خوب با بیان اینکه در حوزه اجرای اسناد رسمی، یک اداره شبه قضائی فعال است. عنوان داشت: وصول مطالبات در بخش‌های مختلف از طریق ادارات اجرای اسناد رسمی عملیاتی می‌شود.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با تاکید بر وصول مطالبات، گفت: ۱۶۹ میلیارد وصولی مطالبات و پرداخت به بانک‌ها در سال ۱۴٠٠ بوده که این میزان در سه ماهه اخیر ۷۵ میلیارد تومان است.

خوب تصریح کرد: همچنین طی سال ۱۴٠٠، ۶۹۵ شرکت و ۱۸۶ مؤسسه با میانگین زمان پوشش یک روزه ثبت شد.

وی با اشاره به فعالیت ۶۹ دفتر اسناد رسمی در استان، گفت: ۳۵ هزار و هشتاد سند در سه ماهه اخیر توسط این دفاتر تنظیم شده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با تاکید بر توسعه الکترونیک، گفت: تحول عظیم با سایت ثبت من و توسعه خدمات به سمت تمام الکترونیک رقم خورده و به سمت پوشش تمام الکترونیک حرکت می‌کنیم.

خوب با اشتاره به ثبت اراضی ملی، تصریح کرد: ۱٠٠ درصد اراضی ملی استان به شکل کاداستر دارای سند مالکیت شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.