×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قول چهار قهرمانی شگفت‌انگیز/ کاری که باید «ساپینتو» انجام دهد

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر و در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال گفت: قول ۴ قهرمانی او واقعاً همه را متعجب کرد. نمی دانم او چه شناختی از فوتبال ایران و استقلال دارد که این چنین قولی را به هواداران استقلال می‌دهد. هواداران استقلال انتظاراتشان از او بیشتر شده است و حالا باید ساپینتو به قولی که داده عمل کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه عواملی می‌تواند باعث موفقیت ساپینتو در استقلال شود گفت: قبل از هر چیز باید شناخت کاملی از بازیکنانش داشته باشد. او باید تا قبل از شروع تمرینات تک تک بازیکنانش را آنالیز کند. نقاط قوت و ضعف آنها را بسنجد. پست‌های تخصصی بازیکنان را ببینید تا بتواند یک ترکیب ایده آل را برای استقلال به وجود بیاورد.

کارشناس فوتبال افزود: فصل گذشته یکی از دلایل موفقیت استقلال گابریل پین بود. او نظم فوق العاده ای به دفاع استقلال داد. سیستم ۲-۵-۳ در استقلال جا افتاده بود و با توجه به اینکه اسکلت بندی استقلال برای فصل جدید حفظ خواهد شد اعتقاد دارم پینتو هم باید بر روی همین سیستم کار کند. نکته دوم این است که او باید ارتباط دوستانه‌ای با بازیکنان برقرار کند. البته نه در آن حد که نتواند حرف‌هایش را به بازیکنان القا کند بلکه باید یک رابطه صمیمانه ای داشته باشد تا در آینده موفقیت بیشتری کسب کند.

وی گفت: یکی از دلایل اصلی استقلال وحدت و همدلی بین تمامی مجموعه استقلال باید باشد. اتفاقی که فصل گذشته رخ داد و استقلال به قهرمانی رسید. کادر فنی، مدیریتی و بازیکنان یکدل بودند تا پایان هفته آخر این اتحاد باقی ماند و با اینکه استقلال قهرمان شده بود تیم همچنان جنگنده مبارزه می‌کرد و باید این اتفاق در فصل جدید هم برای استقلال بوجود بیاید.

فتح آبادی تصریح کرد: فیلم‌هایی که از ساپینتو دیدیم او به شدت عصبی است و در زمین نمی‌تواند خودش را کنترل کند. او باید روحیه جنگندگی داشته باشد اما نباید این چنین پرخاشگر و عصبی باشد زیرا ضربه بدی به تیم خواهد زد. بنابراین باید آرامش خود را حفظ کند تا بتواند این آرامش را به بازیکنان داخل زمین هم انتقال دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساپینتو سرمربی استقلال شد. هواداران همانطور که از استراماچونی حمایت کردند. باید از او هم حمایت کنند. شاید در هفته‌های اول نتیجه نگیرد. بهتر است او را زود قضاوت نکنیم و به او زمان دهیم تا بتواند در استقلال موفق باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.