×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تسهیل سازی خدمات اولویت کاری بانک ها شود/پرداخت ۵۳ درصدی تسهیلات

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعبدالعزیز موسوی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته امور بانکی، افزود: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع‌ها انتظار می‌رود کرامت انسان‌ها حفظ و به جایگاه و کرامت انسانی ارزش بخشیده شود.

وی ابراز داشت: ارباب رجوع‌ها نگران نوع برخورد کارمندان بانک هستند و شما به عنوان یک مسئول و کارشناس خود را با شرایط و ساختار وفق و پاسخگوی مردم باشید.

موسوی گفت: بانک‌ها مدام در حال خدمت رسانی هستند و فشار کاری بر روی کارکنان بالاست، ولی دلیل نمی‌شود با ارباب رجوع‌ها بد رفتاری شود.

موسوی تصریح کرد: در شأن مردم ما نیست جهت دریافت تسهیلات و خدمت رسانی در بانک‌ها اذیت شوند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به شرایط معیشت مردم، عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع در دستور کار، کارمندان بانک‌ها قرار گیرد و جهت تشکیل پرونده سخت گیری نکنید تا مشکلات مردم حل شود.

وی با بیان اینکه مشتری مداری و جذب مشتری با رعایت اخلاق یکی از ارکان اصلی بنگاه‌های اقتصادی است، گفت: گاهی اوقات می‌شود برای حفظ کرامت انسانی قانون را خم کرد اما نشکست تا کار مردم انجام گیرد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه در سال گذشته تنها ۵۳ درصد از تسهیلات اشتغال شهرستان از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است، گفت: با توجه به شرایط موجود شهرستان می‌طلبد بانک‌ها بیشترین همکاری را در جهت بهره‌مندی شهروندان از این تسهیلات داشته باشند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.