×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
بیش از شش هزار واحد صنفی در کهگیلویه مورد بازرسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، عین‌الله اخوان افزود: بیش از هشت هزار واحد صنفی در سه شهرستان کهگیلویه، لنده و چرام در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی ابراز داشت: یکی از علل افزایش و متغیر بودن قیمت کالاها عدم گزارش دهی مردم است.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه گفت: در بازرسی‌ها ۷۱ متخلف صنفی شناسایی و ۱۶ واحد صنفی پلمب و مبالغ جریمه تا سقف ۴۸ میلیون تومان را هم داشتیم.

اخوان مبلغ ریالی جرایم صنف‌های متخلف را ۸۰۹ میلیون ریال اعلام و تاکید کرد: برای جریمه متخلفین سیاسی کاری و قوم گرایی نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: برای خدمات رسانی بهتر به متقاضیان در سه شهرستان و هشت بخش واحد اتاق اصناف راه اندازی شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه از بازرسی ۶ هزار و ۵۸۸ واحد صنفی در سال جاری خبر داد و گفت: در این بازدیدها ۷۱ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی به منظور رسیدگی به جرایم شأن معرفی شدند.

اخوان اضافه کرد: با راه اندازی اتاق اصناف در بخش‌های مختلف علاوه بر نظارت مستمر بر بازار صدور پروانه کسب در کمترین زمان ممکن صدور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اتاق اصناف یک مؤسسه غیر انتفاعی و خودگردان است گفت: اتاق اصناف کهگیلویه یکی از به روزترین ادارات در پرداخت حقوق پرسنل خود است.

اخوان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف را به صورت حضوری، تلفنی و مکاتبه‌ای گزارش دهند، مجموع شکایات مردمی در این مدت را دو هزار ۱۹۷ مورد عنوان و تصریح کرد: از این مجموع ۴۸۰ مورد حضوری، یک هزار و ۵۷۶ مورد تلفنی و ۱۴۱ مورد مکاتبه‌ای بوده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.