×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
امیر جعفری از رقابت با پژمان جمشیدی بازماند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در هفته‌ای که گذشت (۴ تا ۱۰ تیر) مجموع فروش فیلم‌های سینمایی ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود و در مجموع ۲۷۴ هزار ۵۳۸ نفر به تماشای فیلم‌های سینمایی نشستند. این در حالی است که در هفته پیش از آن ( ۲۸ خرداد تا ۳ تیر) ، مجموع فروش فیلم‌های سینمایی، ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و کل مخاطبان ۲۷۸ هزار و ۳۲۷ نفر بوده که روندی کاهشی داشته است.

در هفته‌ای که گذشت میزان فروش فیلم‌های سینمایی، به نسبت هفته پیش از آن کاهش داشت، اما این تغییر چندان چشمگیر نبود. این تغییر فروش در مجموع قابل توجه بود، اما برای هر فیلم، در بیش‌ترین حالت ۵۰۰ میلیون تفاوت قیمت اعمال شده بود.

در ابتدای سال ۱۴۰۱، فیلم سینمایی «سگ‌بند» به کارگردانی مهران احمدی، فروش خوبی را تجربه کرد، اما پس از اکران شدن فیلم «انفرادی» به کارگردانی مسعود اطیابی، «سگ بند» جایگاه خود را از دست داد و جایگاه دوم فروش را به دست آورد، پس از اکران«علف‌زار» نیز این جایگاه تغییر کرد، در هفته‌ای که گذشت، این فیلم فروش ۶۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرد در حالی که «علف‌زار» تقریبا فروش دوبرابری نسبت به این فیلم را تجربه و رقم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را برای خود ثبت کرد.

«علف‌زار» که در حال حاضر جایگاه دوم فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی را به خود اختصاص داده، روایت ماجرای یک تعرض است و قاضی این پرونده، پژمان جمشیدی است.

امیر جعفری از رقابت با پژمان جمشیدی بازماند

امیدی که ناامید شد

با توجه به قیمتِ بلیت سینماها این میزان از فروش چندان قابل توجه نیست. در این مدت زمان امید سالن‌داران سینما، به اکران فیلم‌هایی مانند «شیشلیک» و «چپ، راست» بود، اما سازمان سینمایی مانع این کار شد و به نوعی امید سالن‌داران و سازندگان را ناامید کرد.

امیر جعفری از رقابت با پژمان جمشیدی بازماند

۵۷۲۴۵

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.