×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تمرین متفاوت پرسپولیس با مربی خارجی پرانرژی

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز پرسپولیس از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد تا بازیکنان این تیم پس از انجام کارهای بدنسازی در نوبت صبح گازهای تاکتیکی را پشت سر بگذارند.

* باز شدن درب‌های ورزشگاه برای حضور تماشاگران زمینه ساز استقبال گسترده آنها از تمرین امروز شد. طرفداران پرسپولیس اعضای تیم را مرتب تشویق می‌کردند تا نشان دهند بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌های لیگ برتر هستند.

* ولسلی ننکا مربی تازه وارد دروازه‌بان‌های پرسپولیس انرژی بسیار بالایی در نوبت بعد از ظهر داشت. او مرتب با ملت‌های تیم صحبت می‌کرد و از آنها می‌خواست آیتم‌های تمرینی را دقیق انجام دهند. ننکا که همچون بازیکنان فیزیک مناسبی داشت با انرژی بالای خود حرارت خاصی به دروازه‌بان‌ها بخشیده بود.

* عده‌ای از هواداران پرسپولیس در اقدامی عجیب رضا اسدی را که در تمرین حضور نداشت و احتمال ماندن او بسیار کم است تشویق کردند.

* علیرضا بیرانوند بارها با سیدجلال حسینی شوخی کرد و از او خواست تنبلی را برای رفتن سمت هواداران کنار بگذارد. بیرانوند در قبال درخواست هواداران حاضر در ورزشگاه کاظمی برای آوردن مربی جدید پرسپولیس به آنها گفت: سیدجلال پیر شده است و نمی‌تواند بیاید.

* بخش دیگر تمرینات امروز بازیکنان پرسپولیس انجام بازی پرفشار در دو سوم زمین بود. در این تمرین بازیکنان به دو تیم سبز و زرد تقسیم شده و زیر نظر کادر فنی به انجام بازی فوتبال پرداختند.

* وحید امیری به دلیل مصدومیت همچنان در تمرینات حضور ندارد.

* میلاد سرلک دقایقی از تمرین امروز به طور اختصاصی تمرین کرد.

* کریم باقری بیشتر آیتم‌های تمرین امروز را برگزار کرد و از بازیکنان می‌خواست در انجام تمرینات دقت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.