×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دوست داشتم «آزمون» به انگلیس برود/ با تراکتور دنبال قهرمانی هستم

به گزارش خبرنگار مهر، «قربان بردیف» که اخیراً به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز انتخاب شده است، سابقه کار در تیم‌هایی چون روبین کازان و روستوف روسیه و همچنین غیرت قزاقستان را دارد.

بردیف که در دوره‌ای سرمربی سردار آزمون در روسیه بود، در تازه‌ترین گفتگوی خود درباره حضور این بازیکن در تیم لورکوزن آلمان گفت که او بیشتر تمایل داشته است مهاجم ایران به لیگ برتر انگلیس برود.

این مربی باتجربه همچنین دخالت سردار آزمون در حضورش در تیم تراکتور را رد و تاکید کرد که با این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ ایران است.

بردیف در بخشی از گفتگوی خود با برنامه Comment.Show در پاسخ به این سئوال که آیا از پیشرفت سردار آزمون راضی است؟ گفت: من بیشتر از این را می‌خواستم.

وی درباره تاثیرش بر تصمیم سردار آزمون برای انتخاب تیم بایر لورکوزن تصریح کرد: ما دائماً با او در تماس هستیم اما خودش این تصمیم را گرفت. نه من و نه پدرش او را برای انتخاب تیم جدیدش تحت تأثیر قرار ندادیم.

این مربی ترکمن الاصل یادآور شد: من طرفدار رفتن سردار به انگلیس بودم. گزینه‌هایی وجود داشت. او می‌خواست از آلمان به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند.

«شایعه شده که بخشی از حقوق آزمون متعلق به شماست.» بردیف در واکنش به این موضوع گفت: قطعاً شایعه است. از نظر مالی کاری به سردار ندارم.

دوست داشتم «آزمون» به انگلیس برود/ با تراکتور دنبال قهرمانی هستم

وی همچنین در خصوص اینکه چرا آزمون را در سن ۲۰-۲۱ سالگی از انتقال به تیم‌هایی چون دورتموند، اورتون، ناپولی منصرف کردید؟ اظهار کرد: او به عنوان بازیکن آماده این انتقال‌ها نبود. شما باید از نظر ذهنی آماده باشید تا فوراً تصمیم بگیرید.

این سرمربی تاکید کرد که آزمون برای هماهنگی و سازگاری در تیم بایر لورکوزن به زمان نیاز دارد و امسال می‌تواند شرایط برای او در آلمان بهتر باشد.

بردیف در ادامه در پاسخ به این سئوال که چرا کشور ایران را برای ادامه کارش انتخاب کرده است؟ گفت: ابتدا پیشنهادی برای ایجاد زیرساخت وجود داشت. قرار گذاشتیم که به آنجا برویم. به ایران رفتیم و توافق کردیم که پیشنهاد سرمربی شدن هم مطرح بود. هنوز پاسخ نهایی را نداده‌ام که دقیقاً در کدام پست کار خواهم کرد. (این مصاحبه ظاهراً برای چند روز پیش است که بردیف هنوز رسماً به عنوان سرمربی معارفه نشده بود)

وی نقش سردار آزمون در انتقالش به ایران را رد کرد و گفت: به خاطر مالک باشگاه تراکتور که از سال‌ها قبل او را می‌شناسم این پیشنهاد را قبول کردم.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه از حضور در تراکتور و انتخاب این چالش جدید ترسی ندارد، به دوران حضورش در تیم غیرت قزاقستان اشاره و از عملکردش دفاع کرد. بردیف گفت: از اتفاقاتی که در غیرت رخ داد پشیمان نیستم اما انتخاب ایران یک چالش است. چرا که نه. ما از این نمی‌ترسیم. در حال حاضر نه برای رتبه دوازدهم یا سیزدهم بلکه برای کسب عنوان قهرمانی به ایران می‌رویم.

«آیا به جز تراکتور، پیشنهاد دیگری هم داشتید؟» بردیف در پاسخ به این سئوال گفت: خیر پیشنهاد دیگری نبود.

این مربی در بخش دیگری از گفتگوی خود تاکید کرد که هدفش این است که مثل دوران حضورش در روبین کازان، مردم شهر تبریز را به استادیوم بکشاند تا بازی‌های این تیم را تماشا کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.