×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
امیدوارم گل‌های زیادی برای هال سیتی بزنم/ با چمپیونشیپ سازگار شدم

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که باشگاه هال سیتی به صورت رسمی خبر امضای قرارداد ۱+۴ ساله با اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۱ ساله و ایرانی خود را اعلام کرد. هال سیتی در رقابت‌های چمپیونشیپ حضور دارد و برای صعود به لیگ برتر انگلیس برنامه ریزی کرده است.

اللهیار که فصل گذشته و در نقل و انتقالات زمستانی ابتدا به صورت قرضی به هال سیتی رفته بود، بعد از دائمی شدن قراردادش گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. شش ماه گذشته خیلی خوب بود. این تجربه خوب باعث شد که دوباره اینجا باشم. خیلی خوشحال هستم.

این مهاجم جوان ایرانی افزود: من خیلی خوب با تیم، لیگ و اتمسفر سازگار شدم. امیدوارم که این فصل کارهای بهتر و بیشتری انجام بدهم.

صیادمنش با اشاره به حمایت هواداران هال سیتی از او گفت: روز اول را به یاد می آورم که گفتم نمی‌توانم برای بازی در MKM استادیوم مقابل آنها صبر کنم. الان هم می گویم نمی‌توانم برای شروع فصل جدید صبر کنم. امیدوارم گل‌های زیادی به ثمر برسانم.

وی در خصوص انتقال «اوزان توفان» دیگر بازیکن فنرباغچه به هال سیتی و سابقه حضور کنار این بازیکن در ترکیه گفت: او بازیکن بسیار خوبی است که می‌تواند به تیم کمک کند. باید به فکر کار تیمی باشیم. این خوب خواهد بود. این فصل بازیکنان خوبی داریم و باید منتظر باشیم.

مهاجم ایرانی هال سیتی درباره اهدافش با این تیم اظهار کرد: می‌خواهم به تیم کمک کنم. اگر بازی کنم صد درصد توانم را می‌گذارم.

صیادمنش در پایان درباره حضورش با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: ما سه بازی بسیار مهم با آمریکا، انگلیس و ولز داریم. این می‌تواند فوق العاده باشد. به نظرم این بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان است و خوشحالم که آنجا هستم. بازی کردن در جام جهانی می‌تواند رویا را به حقیقت تبدیل کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.